تست باتری Samsung Galaxy Note 4

زمانی که تست باتری گلکسی نوت 3 در سال قبل منتشر شد، بنظر بسیار عالی می آمد و این تلفن هوشمند از نظر عمر باتری یکی از بهترین های زمان خود بود. نوت 3 میتوانست 18 ساعت مکالمه تلفنی، 9 ساعت وبگردی و 13 ساعت و نیم پخش ویدئو را پاسخگو باشد که در زمان […]

زمانی که تست باتری گلکسی نوت 3 در سال قبل منتشر شد، بنظر بسیار عالی می آمد و این تلفن هوشمند از نظر عمر باتری یکی از بهترین های زمان خود بود.

نوت 3 میتوانست 18 ساعت مکالمه تلفنی، 9 ساعت وبگردی و 13 ساعت و نیم پخش ویدئو را پاسخگو باشد که در زمان خودش بسیار ارقام خوبی بودند، اما حالا سامسونگ یک بار دیگر برای زمان خودش یکی از بهترین عمر باتری ها را فراهم کرده است.

در بررسی انجام شده توسط وبسایت gsmarena، این تلفن هوشمند توانسته است 28 ساعت و 34 دقیقه تماس تلفنی در شبکه 3G را پاسخگو باشد که رقم قابل توجه ای است. در بخش وبگردی نیز توانسته است با 1 ساعت و 40 دقیقه افزایش نسبت به نسل قبلی خود، به رقم 10 ساعت و 44 دقیقه برسد.

همچنین در تست پخش ویدئو نیز یکیک از بیشترین رکورد ها را در میان تلفن های هوشمند برای خود ثبت کرده و با 17 ساعت و 25 دقیقه پخش ویدئو در مقام سوم این تست میان تلفن های هوشمند دیگر قرار گرفته است.

در انتهای تست که زمان آماده باش نیز وارد بررسی میشود، این تلفن هوشمند به رکورد 87 ساعت برای یک ساعت مکالمه، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماشای ویدئو در روز میرسد که کاملا راضی کننده است و نشام میدهد نوت 4، یک نصف روز بیشتر از نوت 3 پاسخگوی مصارف عادی کاربران است.

میتوان گفت امروزه دیگر حتی تلفن های هوشمند میان رده نیز از نظر سخت افزار برای بیش از 95 درصد کاربران کاملا راضی کننده هستند و بیشتر افراد تنها به فکر عمر باتری مناسب تلفنهای هوشمند هستند.

با این توصیف شاید کم کم تلفنهای هوشمند میان رده و ارزان قیمت با عمر باتری خیلی خوب را بیشتر در بازار فروش ببینیم.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال