تصاویر بیشتری از گوشی جدید موتو جی و جعبه آن لو رفت

ساعت ها تا مراسم موتورولا در شیکاگو مانده است ولی جانشین موتو جی در حال حاضر در فروشگاه های هند انبار شده است. ما تصاویر بیشتری از این گوشی میان رده به دست آوردیم و این بار تصویر دو عدد از کاورهای آن لو رفته است. این تصاویر طراحی موتو E با دو نوار افقی در جلو […]

ساعت ها تا مراسم موتورولا در شیکاگو مانده است ولی جانشین موتو جی در حال حاضر در فروشگاه های هند انبار شده است. ما تصاویر بیشتری از این گوشی میان رده به دست آوردیم و این بار تصویر دو عدد از کاورهای آن لو رفته است. این تصاویر طراحی موتو E با دو نوار افقی در جلو را تایید می کند.

این تصاویر نسبتا با کیفیت پایین هستند ولی اگر به نوشته های پشت جعبه نگاه کنیم، متوجه می شویم که این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 720 پیکسل و با گوریلا گلس محافظت می شود، پردازنده چهارهسته ای از نوع اسنپدراگون 400 و دوربین 8 مگاپیکسل است.

این دو کاور پشتی که در تصاویر دیده می شود، مشکی و آبی هستند. اما به طور کامل مشخص نیست که آیا هر دو آن ها از جعبه بیرون خواهد آمد یا خیر. نام گوشی روی جعبه “Motorola Moto G Colors” نوشته شده، بنابراین ممکن است رنگ های اضافی دیگری برای این دستگاه وجود داشته باشد.

gsmarena_001

gsmarena_002

gsmarena_003

gsmarena_004

gsmarena_005

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال