تصاویر جدید سامسونگ گلکسی اس 6 منتشر شدند!

همانطور که پیشتر در تکنولوژی نیوز مشاهده کردید، مشخصات فنی تلفن هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 6 یا پروژه ی Z در قالب شایعاتی منتشر شد، اما امروز تصاویری از این تلفن هوشمند منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ به دنبال عرضه ی محصولی متفاوت می باشد. اگر عرضه ی سامسونگ گلکسی […]

همانطور که پیشتر در تکنولوژی نیوز مشاهده کردید، مشخصات فنی تلفن هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 6 یا پروژه ی Z در قالب شایعاتی منتشر شد، اما امروز تصاویری از این تلفن هوشمند منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ به دنبال عرضه ی محصولی متفاوت می باشد.

اگر عرضه ی سامسونگ گلکسی اس 3 در گذشته، نوید ورود تفلن های هوشمند به بازار جدیدی را می داد، عرضه ی گلکسی اس 6، یک انقلاب بزرگ در به حساب می آید اما نه از لحاظ مشخصات فنی بلکه از لحاظ طراحی. طبق گفته ی سامسونگ، عرضه ی گلکسی نوت 4، آغاز و پیش درآمدی بر عرضه ی گلکسی اس 6 می باشد.

 back-1280x619 first-1280x774

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، لبه های این تلفن هوشمند از جزئیات بیشتری برخوردار شده اند. قسمت پشتی این تلفن هوشمند نیز طراحی خاصی دارد و سبب می شود که استفاده ی از آن در حین عکاسی راحت تر شود. البته شاید قسمت جلویی این تلفن هوشمند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد اما هیچ عکسی از قسمت جلویی گلکسی اس 6 منتشر نشده است و همین موضوع، سبب شده است تا اندازه ی صفحه ی نمایش این تلفن هوشمند همچنان نامشخص بماند.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال