تصاویر جدید HTC One M8، اندروید 5.0 را در کنار رابط کاربری Sense 6.0 نشان می دهد!

پس از معرفی و عرضه ی اندروید 5.0 لالی پاپ یا آبنبات چوبی  شرکت اچ تی سی اعلام کرد که در عرض 3 ماه، پرچم دار خود را به اندروید آبنبات چوبی بروزرسانی خواهد کرد اما روز گذشته اچ تی سی اعلام کرد که قرار است بروزرسانی آندروید آبنبات چوبی را در تاریخ 21 نوامبر، […]

پس از معرفی و عرضه ی اندروید 5.0 لالی پاپ یا آبنبات چوبی  شرکت اچ تی سی اعلام کرد که در عرض 3 ماه، پرچم دار خود را به اندروید آبنبات چوبی بروزرسانی خواهد کرد اما روز گذشته اچ تی سی اعلام کرد که قرار است بروزرسانی آندروید آبنبات چوبی را در تاریخ 21 نوامبر، یعنی فردا، برای تلفن های هوشمند One M7 و One M8 عرضه کند! حال تصاویری از اندروید 5.0 و Sense 6.0 منتشر شده اند که حاکی از این موضوع هستند.

این تصاویر جدید که به تازگی از طریق یک اکانت توییتر منتشر شده اند، به همراه نسل ششم از رابط کاربری اچ تی سی با نام Sense 6.0 می باشند. سازنده ی این رام اعلام کرده است که اچ تی سی تغییرات چندانی را در ساختار اندروید آبنبات چوبی اعمال نکرده است و سعی کرده است تا حد امکان، از پوسته و شکل و شمایل همیشگی خود در این رابط کاربری خود استفاده کند. این موضوع نیز اعلام شده است که تمامی این تصاویر از یک دستگاه One M8 تهیه شده اند.

B20Lc1KIcAAedZ- B20KZ_wIUAAtbpb B20KFGFIUAIBp_9 B20J7RsIQAEPm3j

به نظر می رسد تنها کاری که اچ تی سی در بخش اطلاعیه ها یا Notifications انجام داده است، اضافه کردن سایه به آن می باشد. البته اینکه این تصاویر مربوط به نسخه ی نهایی هستند یا نه هنوز مشخص نیستند اما ما همین چیزی را که می بینیم هم دوست داریم! ضمنا، اگر در قسمت تاریخ دقت کنید، مشاهده خواهید کرد که روز تهیه ی تصاویر با رنگی سفید پاک شده اند! البته همانطور که مشخص است، این تصاویر به صورت رسمی منتشر نشده اند اما صحت داشتن این تصاویر با عرضه ی بروزرسانی اندروید 5.0 برای این دو تلفن هوشمند در 21 نوامبر، نمی تواند بی ربط باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که اچ تی سی تغییرات دیگری را نیز اعمال کرده است یا نه.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال