تصاویر لورفته از بدنه فلزی گلکسی اس6

تصاویر منتصب به بدنه احتمالی تلفن هوشمند Galaxy S6، پرچمدار جدید سامسونگ که انتظار می رود در سه ماهه اول سال جاری معرفی شود؛ حکایت از بدنه فلزی این گوشی دارد. گفته شده است که این گوشی هوشمند از چیپست Exynos 7420 یا Snapdragon 810، رم 3 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردار است. این تصاویر بدنه کاملا فلزی […]

تصاویر منتصب به بدنه احتمالی تلفن هوشمند Galaxy S6، پرچمدار جدید سامسونگ که انتظار می رود در سه ماهه اول سال جاری معرفی شود؛ حکایت از بدنه فلزی این گوشی دارد.

گفته شده است که این گوشی هوشمند از چیپست Exynos 7420 یا Snapdragon 810، رم 3 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردار است.

Samsung Galaxy S6 2

این تصاویر بدنه کاملا فلزی را به همراه برش هایی نشان می دهد که به احتمال قوی محل قرار گرفتن دوربین، اسپیکر و یا آنتن های این گوشی هوشمند می باشد.این در حالی است که در  خبر های اخیر گفته شده بود که Galaxy S6 با بدنه آلمینیومی و صفحه نمایش منحنی به بازار می آید.

Samsung Galaxy S6 3

آخرین تصاویر احتمالی از این گوشی که در حال مشاهده آن ها هستید، نشان دهنده این موضوع است که طراحی سامسونگ برای Galaxy S6 متفاوت با دیگر گوشی های سری Galaxy S  می باشد. البته هنوز مشخص نیست این عکس ها تا چه اندازه به واقعیت نزدیک هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال