تصاویر لورفته از نسخه ی مینی فبلت Lenovo K920

چند روز پیش خبری در مورد فبلت Lenovo K920 درج کرده بودیم (لینک) که قرار است در 5 آگوست یعنی تنها 24 ساعت دیگر معرفی شود. اما حالا با وجود گزارشات اخیر درباره کاهش تقاضا برای نسخه های مینی پرچمدار، به نظر می رسد Lenovo یک نسخه مینی از K920 نیز آماده می کند. سخت است که قبول کنیم این […]

چند روز پیش خبری در مورد فبلت Lenovo K920 درج کرده بودیم (لینک) که قرار است در 5 آگوست یعنی تنها 24 ساعت دیگر معرفی شود. اما حالا با وجود گزارشات اخیر درباره کاهش تقاضا برای نسخه های مینی پرچمدار، به نظر می رسد Lenovo یک نسخه مینی از K920 نیز آماده می کند.

سخت است که قبول کنیم این گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچ، چگونه نام گوشی مینی به خود گرفته است.

اندازه K920 اصلی تنها نیم اینچ بزرگتر، یعنی 6 اینچ می باشد. اما برخلاف رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی فبلت لِنُوو، انتظار یک صفحه نمایش با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل را در مدل مینی آن داریم.

همچنین انتظار می رود Lenono K920 mini مثل مدل اصلی دارای بدنه فلزی، پردازنده چهارهسته ای اسنپدراگون 801، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت باشد.

همچنین گمان می رود دوربین پشتی آن 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل باشد وقیمتی معادل 323 دلار آمریکا داشته باشد که به نسبت مشخصات، بسیار خوش قیمت بنظر میرسد.

اما آیا این تلفن هوشمند وافعا یک مینی است؟ برای بسیاری از تولیدکنندگان، این مدل به منزله ی یک پرچمدار فول سایز خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال