تلاش وان پلاس برای تولید انبوه تلفن هوشمند وان پلاس وان

موسس شرکت وان پلاس اعتراف کرده که فروش دستگاه وان پلاس وان بیش حدی بود که تصور می شد. در آغاز کار شرکت فروش 30 هزار از این دستگاه را برآورد کرده بود اما اکنون شرکت توانسته 500 هزار دستگاه وان پلاس وان بفروشد و انتظار دارد تا پایان سال به رقم یک میلیون دستگاه […]

موسس شرکت وان پلاس اعتراف کرده که فروش دستگاه وان پلاس وان بیش حدی بود که تصور می شد. در آغاز کار شرکت فروش 30 هزار از این دستگاه را برآورد کرده بود اما اکنون شرکت توانسته 500 هزار دستگاه وان پلاس وان بفروشد و انتظار دارد تا پایان سال به رقم یک میلیون دستگاه برسد. جالب است بدانید این شرکت بدون واسطه تلفن های هوشمندش را عرضه می کند و آماری که اعلام می شود قطعا آمار واقعی است.

به گفته ی کارل پی، موسس این شرکت به دلیل وجود محدودیت های نمی توانند فروش وان پلاس وان را به طور ناگهانی افزایش دهند. یکی از این محدودیت ها می توان قرارداد شرکت با تولید کننده ی صفحه نمایش هایشان دانست، شرکت طرف قرارداد برای افزایش میزان تولید صفحه نمایش 90 روز مهلت احتیاج دارد.

به گفته ی پی: شیوه ی عرضه ی وان پلاس تا حد زیاد شبیه به استراتژی بلک بری پاسپورت است. بلک بری به جای تولید تعداد زیادی از تلفن هوشمند پاسپورت سعی دارد تمام دستگاه هایی را که تولید می کند بفروشد. این شرکت این استراتژی را بخاطر فروش ناموفق بلک بری زد10 اتخاذ کرده است. به زودی این شیوه را پایان خواهیم داد چون قصد نداریم برای همیشه به این روند ادامه دهیم، یا این میزان سود ما قادر به تولید انبوه محصولاتمان نخواهیم بود.

وان پلاس سعی دارد وان پلاس وان را به تولید و عرضه ی انبوه برساند، تبلیغات این شرکت به صورت دهان به دهان و از طریق شبکه های اجتماعی است که می توان گفت که وان پلاس حقیقتا خوب عمل کرده است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال