گوشی OnePlus 3T در 25 آبان‌ماه رونمایی می‌شود

پس از گذشت چند هفته از شایعات، وان‌پلاس بالاخره تایید کرد که روی یک گوشی هوشمند جدید کار می‌کند که نسخه ارتقا یافته وان‌پلاس 3 فعلی است. گوشی OnePlus 3T در 15 نوامبر رونمایی خواهد شد که دقیقا یک هفته تا زمان آن باقی مانده است. این شرکت چینی تایید کرد که در این گوشی […]

پس از گذشت چند هفته از شایعات، وان‌پلاس بالاخره تایید کرد که روی یک گوشی هوشمند جدید کار می‌کند که نسخه ارتقا یافته وان‌پلاس 3 فعلی است. گوشی OnePlus 3T در 15 نوامبر رونمایی خواهد شد که دقیقا یک هفته تا زمان آن باقی مانده است.

این شرکت چینی تایید کرد که در این گوشی از چیپست 820 اسنپدراگون استفاده کرده است، کمتر از 24 ساعت پس از اعلام کوالکام. وان‌پلاس صراحتا نگفته که این گوشی در 15 نوامبر رونمایی خواهد شد اما نگاهی به توییت آن که در زیر نشان داده شده بیندازید. آیا در آن پیشوند T را می‌بینید؟

OnePlus 3T

فرض می‌کنیم که این پست توییتر تنها اشاره‌ای جزئی از این گوشی است. وان‌پلاس 3T در ساعت 1 بعد از ظهر معرفی خواهد شد. جزئیات دیگری تاکنون ارائه نشده است اما انتظار می‌رود که هفته آینده شاهد تیزری از وان‌پلاس خواهیم بود.

طبق شایعات گذشته، وان‌پلاس 3T با قیمت 479 دلار، 80 دلار گران تر از نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد. در کنار پردازنده جدید خود، این گوشی دارای باتری بزرگتر (3،300 میلی آمپر ساعت)، حافظه 128 گیگابایت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال