تلفن هوشمند ایسوس X002 به پردازنده ی 64 بیتی و اتصال LTE مجهز خواهد بود

ایسوس با خط تولید تلفن های هوشمند زن فون موفقیت های بسیار کسب کرده و نسخه ای احتمال دیگری از آن از توسط تنا و بنچ مارک GFX هم اکنون لو رفته است. این تلفن هوشمند که هم اکنون با نام ایسوس X002  شناخته می شود صفحه نمایش 5 اینچی با رزلوشن 720p و پردازنده […]

ایسوس با خط تولید تلفن های هوشمند زن فون موفقیت های بسیار کسب کرده و نسخه ای احتمال دیگری از آن از توسط تنا و بنچ مارک GFX هم اکنون لو رفته است. این تلفن هوشمند که هم اکنون با نام ایسوس X002  شناخته می شود صفحه نمایش 5 اینچی با رزلوشن 720p و پردازنده ی 64 بیتی 4 هسته ای خواهد داشت.

 اندروید کیت کت 4.4.4 ازپیش بر روی این تلفن هوشمند نصب خواهد شد. پردازنده ی آن از خانواده ی مدیاتک و مدل MT6732 با هسته های Cortex-A53 و کلاک 1.5 گیگاهرتز خواهد بود و یک پردازنده ی گرافیکی Mali-T760 آن را همراهی خواهد کرد. حافظه ی رم این دستگاه نیز 2 یک 1 گیگابایت خواهد بود.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. این تلفن هوشمند حدود یک سانتی متر قطر دارد و وزن آن 140 گرم است. حافظه ی داخلی آن نیز 8 مگاپیکسل است که توسط کارت حافظه ی میکرو اس دی تا 32 گیگابایت قابل ارتقاست.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال