تلفن هوشمند جدید سامسونگ با سیستم عامل Tizen

سامسونگ چندی است گهگاه تلفن های هوشمند با سیستم عامل تایزن عرضه می کند. این سیستم عامل می تواند در دستگاه های سامسونگ در رقابت نزدیک با اندروید باشد. شاید در آینده ای دور سامسونگ قصد داشته باشد تایزن را کنار بگذارد ولی ظاهرا هنوز به آن امیدوار است. سامسونگ دستگاه های رده بالا برای […]

سامسونگ چندی است گهگاه تلفن های هوشمند با سیستم عامل تایزن عرضه می کند. این سیستم عامل می تواند در دستگاه های سامسونگ در رقابت نزدیک با اندروید باشد.

شاید در آینده ای دور سامسونگ قصد داشته باشد تایزن را کنار بگذارد ولی ظاهرا هنوز به آن امیدوار است. سامسونگ دستگاه های رده بالا برای این سیستم عامل تولید نمی کند، همانند سامسونگ Z(تصویر بالا) که قرار است با اندکی تاخیر از ماه آینده در هند عرضه شود.

شماره مدل SM-Z130H اولین بار در لیست موسسات هندی به چشم می خورد و اکنون از موسسه ی FCC نیز مجوز فروش دریافت کرده است.

اسناد منتشر شده توسط این مجموعه تمرکز چندانی بر ویژگی های فنی این تلفن هوشمند ندارند. تنها ویژگی هایی که در این اسناد لو رفته را می توان پشتیبانی از دو سیم کارت، اتصالات وای فای و بلوتوث دانست. بنابر اخبار مبنعی دیگری در هند این تلفن هوشمند صفحه نمایش 4 اینچ خواهد داشت.

tizen

این تلفن هوشمند که قطعا پایین رده خواهد بود قیمت ارزانی نیز خواهد داشت. می توان برداشت کرد که این سیستم عامل هنوز پیشرفت چندانی برای استفاده در تلفن های هوشمند رده بالا نداشته است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال