تلفن هوشمند پرچمدار شرکت Vivo نیز معرفی شد: Vivo Xshot

ایکس شات که قبلا از طریق اطلاعات لو رفته از طریق بنچمارک آنتوتو با آن آشنا شده بودیم، در دو مدل با مشخصات کمی متفاوت معرفی شده است. این تلفن هوشمند دارای یک دوربین سریع 13 مگاپیکسلی است که دیافراگم آن شاید برای اولین بار در میان تلفنهای هوشمند F/1.8 انتخاب شده و دارای لرزشگیر […]

ایکس شات که قبلا از طریق اطلاعات لو رفته از طریق بنچمارک آنتوتو با آن آشنا شده بودیم، در دو مدل با مشخصات کمی متفاوت معرفی شده است.

این تلفن هوشمند دارای یک دوربین سریع 13 مگاپیکسلی است که دیافراگم آن شاید برای اولین بار در میان تلفنهای هوشمند F/1.8 انتخاب شده و دارای لرزشگیر اپتیکال و فلاش نیز میباشد.

دوربین جلوی آن نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و باز شاید برای اولین بار دارای فلاش LED در جلوی گوشی میباشد!

نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی، قابلیت فیلمبرداری 4K، آندروید 4.4 به همراه رابط کاربری Funtouch شرکت ویوو و باتری 2600 میلی آمپری از دیگر مشخصات مشترک بین این دو تلفن هوشمند بالا رده است.

اما مشخصاتی که این دو را از هم تا حدودی متمایز میکند، استفاده از چیپ پردازشی اسنپدراگون 801 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در مدل بالاتر و پردازنده اسنپدراگون 800 به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در تلفن هوشمند دوم است.

تلفن قوی تر با قیمت 560 دلار و دومی با قیمت 480 دلار برای فروش عرضه خواهند شد، اما خبر بد این است که این دو تلفن هوشمند فعلا فقط در چین عرضه خواهند شد و خبری از فروش بین المللی آنها نیست.

لینک کوتاه | منبع : dpreview

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال