ویوو از گوشی Xplay6 با نمایشگر خمیده و 6 گیگابایت رم پرده برداشت

دیروز شرکت چینی ویوو از چند گوشی‌هوشمند جدید رونمایی کرد؛ گوشی‌های X9 و X9 Plus دو گوشی‌ میان‌رده‌ی جدید ویوو به حساب می‌آیند در حالیکه گوشی‌ V5 که روز گذشته از آن رونمایی شد به عنوان گوشی پایین‌رده‌ی این شرکت محسوب می‌شود. حالا به نظر می‌رسد گوشی پرچم‌دار این شرکت Xplay 6 باشد که با […]

دیروز شرکت چینی ویوو از چند گوشی‌هوشمند جدید رونمایی کرد؛ گوشی‌های X9 و X9 Plus دو گوشی‌ میان‌رده‌ی جدید ویوو به حساب می‌آیند در حالیکه گوشی‌ V5 که روز گذشته از آن رونمایی شد به عنوان گوشی پایین‌رده‌ی این شرکت محسوب می‌شود. حالا به نظر می‌رسد گوشی پرچم‌دار این شرکت Xplay 6 باشد که با مشخصه‌های فنی قدرت‌مند سعی در رقابت در بازار چین دارد.

گوشی مورد اشاره مجهز به نمایشگری 5.46 AMOLED خمیده در هر دو طرف با رزولوشن QHD شده است. چیپست‌ اسنپ‌دراگون 820 قلب تپنده‌ی این گوشی را تشکیل می‌دهد و در کنار‌ آن، حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی قرار گرفته است. ویوو در این موبایل، 128 گیگابایت فضای داخلی اختصاص داده و باتری با ظرفیت 4,080 میلی‌آمپر با تکنولوژی شارژ سریع تعبیه کرده است. از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه و دو سیم کارت اشاره کرد. نسخه‌ی سوم رابط کاربری ویوو هم بر روی اندروید مارشمالو قرار گرفته است.

ویوو از گوشی Xplay6 با نمایشگر خمیده و 6 گیگابایت رم پرده برداشت

گوشی Xplay6 به دوربینی دوگانه مجهز گردیده که سنسور 12 مگاپیکسلی IMX362 سونی با گشاده‌ی لنز f/1.7 در درون یکی از این دوربین‌ها قرار گرفته است. این سنسور به ویژگی‌های دیگری همچون فوکس خودکار تشخیص فاز که تنها 0.03 ثانیه به طول می‌انجامد و تثبیت کننده‌ی تصاویر چهار محوره مجهز گردیده است. دیگر سنسور دوربین دوگانه‌ی این گوشی را سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل داده که اطلاعات عمق تصاویر را به ثبت می‌رساند. در دوربین جلوی این گوشی هم سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشاده‌ی لنز  f/2.0 قرار گرفته است. گوشی‌هوشمند Xplay6 دارای سنسور اثر انگشت و درگاه 3.55 میلی‌متری صدا خواهد بود و همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید طراحی کاملا فلزی را به خود گرفته است.

گوشی‌هوشمند Xplay6 قرار است کمتر از یک‌ماه دیگر در رنگ‌های رز گلد و گلد با قیمت 659 دلاری در چین به فروش برسد؛ همانند دیگر گوشی‌های معرفی شده‌ی این شرکت فعلا مشخص نیست که آیا این گوشی هم در دیگر مناطق عرضه می‌شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال