تلفن 4.7 اینچی و جدید ژیائومی، جانشین تلفن هوشمند Redemi 1S خواهد بود!

تلفن هوشمند Redemi 1S در نیمه ی اول سال جاری توسط ژیائومی معرفی شد و پس از آن نیز تلفن هوشمند Hongmi معرفی شد. این تلفن های هوشمند تواسنتند به موفقیت های خوبی در بازار چین دست پیدا کنند. حال طبق اخباری که توسط مرکز مخابراتی چین منتشر شده است، ژیائومی در حال کار بر […]

تلفن هوشمند Redemi 1S در نیمه ی اول سال جاری توسط ژیائومی معرفی شد و پس از آن نیز تلفن هوشمند Hongmi معرفی شد. این تلفن های هوشمند تواسنتند به موفقیت های خوبی در بازار چین دست پیدا کنند.

حال طبق اخباری که توسط مرکز مخابراتی چین منتشر شده است، ژیائومی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید می باش و مشخصات و تصاویری از این تلفن هوشمند توسط این شرکت مخابراتی چینی منتشر شده است، بی آنکه نام آن ذکر شود و به نظر می رسد این محصول جدید، جانشینی برای تلفن هوشمند Redemi 1S خواهد بود.

ابعاد تلفن هوشمند و جدید ژیائومی 134x 67.21 x 9.2 میلی متر بوده و 132 گرم وزن دارد. به همین جهت کوچکتر و سبک تر از تلفن Redemi 1S می باشد که ابعادی برابر با 137x 69 x 9.9 میلی متر داشت و وزنش نیز 158 گرم بود.

Xiaomis-new-unannounced-4.7-inch-handset (1)

تلفن هوشمند جدید ژیائومی از اندروید 4.4.4 کیت کت، صفحه ی نمایش 4.7 اینچی با وضوح تصویر HD، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه ی 4G LTE، فضای ذخیره ساز درونی 8 گیگابایتی و 1 گیگابایت حافظه رم، بهره می برد. همچنین این تلفن هوشمند به یک پردازنده ی 1.2 گیگاهرتزی و 4 هسته ای که هنوز مدل آن مشخص نیست، مجهز شده است.

با این تفاسیر، این تلفن هوشمند تغییرات زیادی را نسبت به Redemi 1S به خود ندیده است و شاید تنها تفاوت آن، نسخه ی اندروید و پشتیبانی از شبکه ی 4G LTE باشد. اما قرار است این تلفن هوشمند در رنگ های متنوع سفید، مشکی، قرمز، زرد، نارنجی، سبز، ارغوانی و آبی عرضه شود.

با تکنولوژی نیوز و اخبار بیشتر از این تلفن هوشمند در آینده همراه باشید…

لینک کوتاه | منبع : Phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال