تماشا کنید: گوگل نکسوس 6 یک ساعت زیر آب

موتورولا نکسوس 6 توسط تولید کننده اش ضدآب اعلام شده است اما استاندارد ضدآب بودن IP را دریافت نکرده است. یک کاربر شجاع یوتیوب تصمیم گرفته است تا آخرین پرچمدار فبلت های گوگل را زیر آب ببرد و نتایج باورنکردنی دریافت کرده است. در این ویدئو مشاهده می کنید گوگل نکسوس 6 می تواند تماما […]

موتورولا نکسوس 6 توسط تولید کننده اش ضدآب اعلام شده است اما استاندارد ضدآب بودن IP را دریافت نکرده است. یک کاربر شجاع یوتیوب تصمیم گرفته است تا آخرین پرچمدار فبلت های گوگل را زیر آب ببرد و نتایج باورنکردنی دریافت کرده است.

در این ویدئو مشاهده می کنید گوگل نکسوس 6 می تواند تماما یک ساعت زیر آب باشد بدون اینکه مشکلی در سخت افزار یا نرم افزارش ایجاد شود، قرار گرفته است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/vyxlJ[/aparat]

جالب است که با دیدن این ویدئو متوجه شدیم که نکسوس 6 نیز به قدری تحمل آب را دارد ولی قویا توصیه می کنیم اعمالی که در این ویدئو مشاهده کردید با تلفن هوشمند خودتان انجام ندهید چون نتایج به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست.

موتورولا دروید توربو را هم اینچنین ساخته است. همه ی سخت افزارهای این دستگاه با پوشش ضدآب نانو پوشیده شده اند که به تلفن هوشمند امکان می دهد بدون به وجود آمدن هرگونه مشکلی برای یک دقیقه در آب به عمق 6 متر قرار بگیرد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال