گلکسی اس 7 اکتیو در آزمایش ضد‌آب بودن موفق ظاهر نشد

سامسونگ نسخه‌ی اکتیو پرچم‌داران خود را بیشتر برای کسانی منتشر می‌کند که گوشی‌های خود را در شرایطی نه‌چندان مناسب نگه‌داری می‌کنند و یکی از شعار‌های این سری از گوشی‌های سامسونگ، ضدآب بودن است و گلکسی اس 7 اکتیو نیز از این قضیه، مستثنی نیست. به گفته‌ی این شرکت کره‌ای تبار، گلکسی اس 7 اکتیو می‌تواند […]

سامسونگ نسخه‌ی اکتیو پرچم‌داران خود را بیشتر برای کسانی منتشر می‌کند که گوشی‌های خود را در شرایطی نه‌چندان مناسب نگه‌داری می‌کنند و یکی از شعار‌های این سری از گوشی‌های سامسونگ، ضدآب بودن است و گلکسی اس 7 اکتیو نیز از این قضیه، مستثنی نیست. به گفته‌ی این شرکت کره‌ای تبار، گلکسی اس 7 اکتیو می‌تواند به مدت سی دقیقه تا 1.5 متر در آب دوام بیاورد؛ این بدان معناست که گوشی شما باید در عمق 1.5 متری استخر و یا طوفان‌های شدید و بارندگی‌ها دوام بیاورد. حال تیم Consumer Reports آزمایش‌ جدیدی را بر روی این گوشی انجام داده تا میزان مقاومت گلکسی اس 7 اکتیو را در آب بسنجد و نتایج به‌دست آمده ممکن است کمی دارندگان این گوشی را نگران کند.

گوشی اولی که مورد آزمایش قرار گرفته دقیقا همانند گفته‌ی سامسونگ بوده و در عمق 1.5 متری و زمان 30 دقیقه‌ای صورت گرفته است. بعد از انجام این آزمایش، گوشی همچنان کار می‌کند اما نمایشگر آن به طور کامل نابود شده و اکثر قسمت‌های نمایشگر نیز ترک خورده و درون لنزهای دوربین گوشی هم مقداری آب دیده شده است. درواقع می‌توان گفت که گوشی دیگر قابل استفاده نیست!

از آن‌جایی که ممکن است در میان این محصولات، برخی از آن‌ها دچار مشکلاتی باشند، این تیم گوشی دوم را نیز مورد آزمایش قرار داد. دومین گوشی گلکسی اس 7 اکتیو سامسونگ در این آزمایش، توانست کمی بهتر عمل کند اما همچنان در لنزهای دوربین گوشی مقداری آب دیده شده و نمایشگر هم تاحدودی کارایی قبلی خود را نداشته و این‌بار در درگاه سیم‌کارت دوم گوشی هم آب رفته است.

جالب‌تر اینجاست که حتی چند روز بعد از گذشت این آزمایش و خشک شدن کامل قطعات گوشی، همچنان استفاده از آن با توجه به آسیب دیدن نمایشگر و دیگر مشکلات، غیر ممکن بوده است. سامسونگ اعلام کرده که در حال بررسی این مسئله است اما تا آن زمان، اگر شما هم از دارندگان گلکسی اس 7 اکتیو هستید بهتر است کمی مراقب گوشی ضدآب خود باشید!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال