تولید کننده های چینی تلفن هوشمند رویه ی کاریشان را تغییر می دهند

تولید کننده های چینی تلفن های هوشمند در حال گسترش بازارهای خود در سراسر دنیا هستند. شرکت هایی همچون هوآوی و لنووا توانسته اند حضورشان را جهانی کنند. بسیاری از نام های تجاری دیگری همچون Coolpad وجود دارند که شاید تنها خوانندگان سایت ما آنها را بشناسند. این شرکت در چندماه گذشته میلیون ها دلار […]

تولید کننده های چینی تلفن های هوشمند در حال گسترش بازارهای خود در سراسر دنیا هستند. شرکت هایی همچون هوآوی و لنووا توانسته اند حضورشان را جهانی کنند. بسیاری از نام های تجاری دیگری همچون Coolpad وجود دارند که شاید تنها خوانندگان سایت ما آنها را بشناسند. این شرکت در چندماه گذشته میلیون ها دلار برای بازار یابی در اروپا، آمریکا و جنوب شرقی آسیا هزینه کرده است.

بنا به گزارشات منتشر شده مبادلات تلفن های هوشمند در چین از سال 2011 تا 2013 چهار برابر شده است. هم اکنون مبادلات این تلفن های هوشمند به شدت در چین کاهش یافته است. در کنار این کاهش مبادلات در خود چین بازار کشورهایی همچون هند، آمریکای لاتین و جنوب شرقی آسیا هدف قرار گرفته شده اند.

در این کشورها هنوز بازار تلفن های هوشمند اشباع نشده و هنوز هستند کسانی که تلفن های قدیمیشان را با تلفن های هوشمند تعویض می کنند.

مدیرعامل شرکت لنووا چندی پیش بازار تلفن هوشمند در چین را سخت ترین بازار تلفن هوشمند در دنیا نامید. طبق آماری که لننوا چندی پیش منتشر کرد مبادلات تلفن های هوشمند در همه جای دنیا تقریبا چند برابر شده است ولی در چین همچنان بی تغییر مانده است.

یک کمپانی که هم اکنون گسترش به بازارهای جهانی را آغاز کرده زیائومی است. این کمپانی برای تکنیک خاص بازاریابی اش، “گرسنه نگاه داشتن بازار” بسیار معروف شده است. این تلفن هوشمند فروش قابل توجهی را در برزیل و روسیه آغاز کرده و بسیاری دیگر از کشورهای آسیایی را هدف قرار داده است.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال