جدیدترین نمایشگر های 4K ایسوس، دارای پنل IPS بوده، از 100 درصد رنگ های sRGB پشتیبانی می کنند و با قیمتی کمتر از 800 دلار، عرضه می شوند.

نمایشگر های 4K با پنل TN را می توانید با قیمت 300 دلار یا کمتر در بازار پیدا کنید اما اگر به دنبال نمایشگری با پنل IPS هستید، باید پول بیشتری را خرج کنید. مانیتور جدی و 4K ایسوس با پنل IPS و ویژگی های فوق العاده ای که به همراه دارد، یک نمایشگر قدرتمند بوده و در […]

نمایشگر های 4K با پنل TN را می توانید با قیمت 300 دلار یا کمتر در بازار پیدا کنید اما اگر به دنبال نمایشگری با پنل IPS هستید، باید پول بیشتری را خرج کنید. مانیتور جدی و 4K ایسوس با پنل IPS و ویژگی های فوق العاده ای که به همراه دارد، یک نمایشگر قدرتمند بوده و در کنار آن، قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

نمایشگر 27 اینچی ایسوس که با نام تجاری PB279Q عرضه خواهد شد، وضوحی تصویری برابر با 2160×3840 خواهد داشت و نرخ بازخوانی آن با پورت HDMI برابر 30 هرتز و با پورت DisplayPort یا miniDisplayPort برابر با 60 هرتز می باشد. همچنین، این مانیتور جدید از 100 درصد رنگ های sRGB پشتیبانی می کند که از نمایشگر جدید دل که از 99 درصد رنگ های sRGB پشتیبانی می کند، بهتر عمل کرده است.

Asus' latest 4K monitor back panel

از سوی دیگر، زمان تاخیر آن نیز برابر با 5 میلی ثانیه می باشد که باز هم از نمایشگر جدید دل که رقیب PB279Q می باشد، بهتر عمل کرده است. اما در قسمت پشتی این نمایشگر، پورت های MHL-equipped HDMI دیده می شوند که می تواند 4 تصویر فول اچ دی را در این نمایشگر به نمایش در بیاورند.

Asus' latest 4K monitor connectors

هیچ پورت USB ای بر روی این نمایشگر وجود ندارد اما اسپیکر های استریو و 2 واتی، DisplayPort 1.2، پورت Mini DisplayPort 1.2، جک 3.5 میلی متری هدفون و جک 3.5 میلی متری audio-in، از اتصالات این نمایشگر به حساب می آیند.همچنین پایه و استند این نمایشگر قابلیت های بسیار زیادی را دارد و می توان آن را به گونه ی دلخواه تنظیم کرد.

زمان عرضه ی نمایشگر جدید ایسوس هنوز مشخص نشده است اما قرار است با فیمت 799 دلار عرضه شود.

لینک کوتاه | منبع : Tech Spot

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال