جذابیت های سامسونگ گلکسی نوت Edge در یک مجموعه اینفوگرافیک

امسال سامسونگ با معرفی در عضو جدید از خانواده ی فبلت های نوت شگفتی را به بازار تکنولوژی آورد. اولین تلفن هوشمند که انتظارش می رفت سامسونگ گلکسی نوت 4 بود که جایگزینی برای همتای پیشینش سامسونگ گلکسی نوت 3 بود. دومین محصول جذاب سامسونگ، گلکسی نوت Edge بود. این تلفن هوشمند در بخش راست […]

امسال سامسونگ با معرفی در عضو جدید از خانواده ی فبلت های نوت شگفتی را به بازار تکنولوژی آورد. اولین تلفن هوشمند که انتظارش می رفت سامسونگ گلکسی نوت 4 بود که جایگزینی برای همتای پیشینش سامسونگ گلکسی نوت 3 بود. دومین محصول جذاب سامسونگ، گلکسی نوت Edge بود. این تلفن هوشمند در بخش راست تلفن یک صفحه نمایش خمیده دارد.

در نمایشگاه IFA سامسونگ به قدر کافی فرصت داشت تا درباره ی مزایای این تلفن هوشمند با صفحه نمایش خمیده صحبت کند و تمامی این توضیحات توسط رسانه های تکنولوژی تحت پوشش قرار گرفت. اما ظاهرا سامسونگ به این سطح از اطلاع رسانی راضی نبوده و تصمیم گرفته تا این محصولش با انتشار یم مجموعه اینفوگرافیک همچنان بر سر زبان ها باشد.

در این تلفن هوشمند به نظر می رسد قسمت خمیده به صفحه نمایش اصلی متصل است اما می تواند در تمامی زمان ها به صورت جداگانه عمل کند. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا با قرار دادن میانبر اپلیکیشن های پر استفاده در این قسمت دسترسی به آنها را راحت تر کند.

بخش خمیده ی صفحه نمایش همچنین یک صفحه برای نمایش نوتیفیکیشن هاست که به شما امکان یم دهد به راحتی پیام ها، ایمیل ها، توییت ها، امتیازات ورزشی، نحوه ی پاسخ دادن به تماس ها را ببینید بدون اینکه خللی در کار اصلی شما وارد شود. عکس تصویر زمینه این قسمت هم به راحتی به سلیقه ی شما تعویض می شود، حتی می توانید با مداد S تلفن هوشمندتان چیزی روی آن بنویسید.

در انتها این اینوگرافیت درباره ی “ابزارهای سریع” بحث می کند. این بخش به شما اجازه می دهد از قسمت خمیده ی تلفن هوشمندتان به ابزارهایی چون خط کش، کرونومتر، چراغ قوه و ضبط صوت دسترسی پیدا کنید.

بنا به این مجموعه اینوگرافیک این تلفن هوشمند در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد و متاسفانه در سال 2014 فقط 1 میلیون دستگاه از آن به بازار خواهد آمد. حتی امکان دارد این تلفن هوشمند تا سال 2015 به بازار های غربی ورود پیدا نکند.

1

2

4

Galaxy-Note-Edge-infographic

5

6

7

 

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال