جزئیات بیشتری از تبلت های Galaxy Tab A و Galaxy Tab A Plus به بیرون درز کرد

بعد از معرفی چند خط تولید گوشی هوشمند با نام های A, E و بعد از آنها J، توسط سامسونگ، اینبار نوبت به راه اندازی خط تولید تبلت های با این نام ها رسیده است. با استناد به آخرین شایعات، به زودی دو مدل Galaxy Tab A و Galaxy Tab A Plus را در بازار […]

بعد از معرفی چند خط تولید گوشی هوشمند با نام های A, E و بعد از آنها J، توسط سامسونگ، اینبار نوبت به راه اندازی خط تولید تبلت های با این نام ها رسیده است. با استناد به آخرین شایعات، به زودی دو مدل Galaxy Tab A و Galaxy Tab A Plus را در بازار خواهیم داشت.

اگر در انتظار چند غول قدرتمند هستید، متاسفانه باید شما را نا امید کنیم. تبلت های Galaxy Tab A چیزی بیشتر از دستگاه های متوسط نیستند! شاید این مدل های جدید ادامه دهنده ی راه سری Tab 4 باشند.

جالب است بدانید مدل A Plus به عنوان اولین تبلت غیر سری Note و همچنین اولین تبلت با سخت افزار متوسط از تولیدات شرکت سامسونگ، مجهز به قلم S-Pen خواهد بود. ویژگی جدید همه ی این مدل ها، استفاده از نسبت تصویر 4:3 مانند تبلت های شرکت اپل و تبلت نکسوس 9 برای اولین بار توسط سامسونگ می باشد. به نظر می رسد سامسونگ خیلی زود به سمت مسیر جدید شرکت گوگل در جهت نسبت تصویرهای 4:3 رفته است. این در حالی است که از ابتدا تمامی تبلت های اندرویدی از نسبت تصویر 16:10 بهره برده اند.

مدل A با صفحه نمایش 8 اینچی و مدل A Plus با صفحه نمایش 9.7 اینچی عرضه خواهند شد. با توجه به وجود قلم در مدل Plus، این مدل حافظه ی رم بیشتری نسبت به مدل کوچکتر خواهد داشت. (2 گیگابایت در برابر 1.5 گیگابایت) همچنین مدل بزرگتر طبیعتا به باتری قوی تری نیز مجهز خواهد بود. (6000 میلی آمپر در مقابل 4200 میلی آمپر)

وضوح تصویر در هر دو مدل 1024 در 768 خواهد بود. این وضوح تصویر در سری اول تبلت های iPad و iPad Mini استفاده گردیده بود. پردازنده ی مدل 8 اینچی،  Snapdragon 410 با 4 هسته ی 1.2 گیگاهرتزی خواهد بود. در مورد پردازنده ی مدل یزرگتر اطلاعاتی درز نکرده است، اما ظاهرا با همین تعداد هسته و کلاک اما یک نسل جدیدتر خواهد بود.

در مورد دوربین باید بگوییم که در هر دو مدل، دوربین 5 مگاپیکسلی در پست و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد شد. حافظه ی داخلی نیز 16 گیگابایت خواهد بود و مانند تمامی تبلت های سامسونگ، قابل افزایش توسط درگاه میکرو اس دی خواهد بود. هر دو تبلت ضخامتی در حدود 7.4 میلی متر خواهند داشت و هر دو مدل Wi-Fi و LTE نیز از هر دو تبلت، عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال