جزییات آپدیت دستگاه های موتورلا به اندروید آبنبات چوبی

 نکسوس 6 اولین دستگاه موتورلا با آخرین نسخه ی اندوید 5.0 آبنیات چوبی خواهد بود، اما موتورلا چه تصمیمی درباره ی دستگاه های قدیمی اش دارد؟ موتورلا قصد دارد چندی از دستگاه های قدیمی اش که با آندروید کیت کت 4.4.4 عرضه شده بودند را با آندروید آبنیات چوبی آپدیت کند. این دستگاه ها شامل […]

 نکسوس 6 اولین دستگاه موتورلا با آخرین نسخه ی اندوید 5.0 آبنیات چوبی خواهد بود، اما موتورلا چه تصمیمی درباره ی دستگاه های قدیمی اش دارد؟

موتورلا قصد دارد چندی از دستگاه های قدیمی اش که با آندروید کیت کت 4.4.4 عرضه شده بودند را با آندروید آبنیات چوبی آپدیت کند. این دستگاه ها شامل موتو ایکس(نسل اول و دوم)، موتو جی(نسل اول و دوم)، موتو جی با قابلیت اتصال 4G و LTE، موتو ای، دروید اولترا، دروید ماکس و دروید مینی خواهند بود.

در حالی که همکی انتظار داشتند تنها موتو ایکس این آپدیت را دریافت کند بسیار جالب است که موتورلا دستگاه های رده پایین همچون موتو ای را نیز آپدیت خواهد کرد.

سال گذشته موتورلا دنیای تکنولوژی را با عرضه ی سریع اندروید کیت کت 4.4 برای دستگاه هایش شگفت زده کرد، پس اگر صاحب یکی از این تلفن های هوشمند هستید دیری نمی گذرد که طعم آبنبات چوبی را خواهید چشید.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال