تصاویر لو رفته از Moto X Bounce جدید منتشر شد

چند روز پیش شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت موتورولا در حال کار روی یک گوشی‌هوشمند جدید با کد نام Bounce است، منتشر شده بود. نام گذاری این گوشی جدید به نام Bounce نشان می‌داد که احتمالا شاهد یک گوشی سر سخت و زمخت خواهیم بود. طولی نیافت که بو دهنده معروف توئیتری، upleaks با انتشار […]

چند روز پیش شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت موتورولا در حال کار روی یک گوشی‌هوشمند جدید با کد نام Bounce است، منتشر شده بود. نام گذاری این گوشی جدید به نام Bounce نشان می‌داد که احتمالا شاهد یک گوشی سر سخت و زمخت خواهیم بود. طولی نیافت که بو دهنده معروف توئیتری، upleaks با انتشار توئیتی در شبکه توئیتر، تصویر جدیدی از این دستگاه را لو داد.

اگرچه این عکس جدید بسیار شبیه به آنچه پیرامون این گوشی در شایعات شنیده بودیم، است، اما سوال اینجاست که چه چیزی وجه تمایز این دستگاه با گوشی‌های قبلی این شرکت خواهد بود و آنرا با دوام‌تر خواهد کرد. تنها چیزی که از این تصویر استنباط می‌شود این است که نسبت به نسل پیشین خود طراحی منظم‌تری دارد و در مقایسه با گوشی‌های جان سختی که پیش از این توسط OEMها تولید شده است، از ضربه‌گیر با دوام تری در لبه‌های گوشی برخوردار است.

با این حال با توجه به شایعات و گزارشات قبلی، موتورولا موتو ایکس اصطلاحا نشکن بوده و از صفحه نمایشی تقویت شده برخوردار خواهد بود. این صفحه نمایش با اندازه‌ 5.43 اینچی و رزولوشن QHD در کنار چیپست اسنپ‌دراگون 810 یفای نقش خواهد کرد.

این مشخصات که برای موتورولا موتو ایکس عنوان شده است، حکایت از عرضه یک گوشی تاثیرگذار و چشمگیر دارند اما فعلا هیچ جزئیاتی پیرامون زمان دقیق رونمایی آن در اختیار نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال