دو گوشی‌هوشمند Moto G4 و G4 Plus احتمالا بیستم خرداد رونمایی شوند

تصاویر و مشخصات فتی نسل چهارم گوشی  Moto G شرکت موتورولا در روزهای اخیر به وفور در سایت‌های مختلف دیده شده و فاش شده‌اند؛ همین مسئله می‌تواند حاکی از این باشد که این گوشی به زودی توسط شرکت موتورولا معرفی خواهد شد. امروز و در مراسم رونمایی از گوشی ZUK Z2 Pro شرکت لنوو، مدیر عامل […]

تصاویر و مشخصات فتی نسل چهارم گوشی  Moto G شرکت موتورولا در روزهای اخیر به وفور در سایت‌های مختلف دیده شده و فاش شده‌اند؛ همین مسئله می‌تواند حاکی از این باشد که این گوشی به زودی توسط شرکت موتورولا معرفی خواهد شد. امروز و در مراسم رونمایی از گوشی ZUK Z2 Pro شرکت لنوو، مدیر عامل این شرکت بیان کرد که شرکت موتورولا نیز به زودی از گوشی جدید خود رونمایی می‌کند. وی تاریخ بیستم خردادماه را زمان رونمایی از نسل چهارم گوشی محبوب Moto G اعلام کرد.

متاسافانه اطلاعات بیشتری در مورد زمان معرفی این گوشی به طور دقیق‌تر در دسترس نیست اما همان‌طور که گفتیم باتوجه به اینکه تاکنون تصاویر بسیار زیادی از نسل چهارم گوشی Moto G4 فاش شده می‌توان انتظار داشت که تاریخ معرفی این گوشی نیز بسیار نزدیک خواهد بود. این نکته را هم فراموش نکنید که براساس شایعات گذشته موتورولا امسال دو نسخه از این گوشی را معرفی می‌کند و نام نسخه‌ی دوم گوشی که بزرگ‌تر نیز خواهد بود Moto G4 Plus نام‌گذاری می‌کند. گفته می‌شود این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در قسمت دکمه‌ی فیزیکی Home گوشی خواهد بود.

به‌هر‌حال اگر موتورولا قصد معرفی این گوشی را در تاریخ بیستم خردادماه داشته باشد می‌توان این انتظار را داشت که به زودی شاهد فاش شدن مشخصات فنی و تصاویر بیشتری از این گوشی باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال