خودروهای آینده ی مازراتی، دیگر آینه نخواهند داشت!

شرکت مازراتی در نمایشگاه CES 2015 اعلام کرد که قصد دارد در خودروهای آینده ی خود، از سیستم QNX استفاده کند و به همین دلیل، دیگر نیازی به آینه های کناری و آینه های داخلی جهت مشاهده ی عقب نخواهند داشت. حال با شروع نمایشگاه Detroit Auto Show 2015، اطلاعات و اخبار بیشتری در رابطه با […]

شرکت مازراتی در نمایشگاه CES 2015 اعلام کرد که قصد دارد در خودروهای آینده ی خود، از سیستم QNX استفاده کند و به همین دلیل، دیگر نیازی به آینه های کناری و آینه های داخلی جهت مشاهده ی عقب نخواهند داشت. حال با شروع نمایشگاه Detroit Auto Show 2015، اطلاعات و اخبار بیشتری در رابطه با این اتومبیل توسط مازراتی درا اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

سیستم QNX که هم اکنون در مالکیت شرکت بحران زده ی بلک بری می باشد، جضور پر رنگی در تکنولوژی های روز خودروها دارد و همیشه در طراحی سیستم های جدید و آینده ی خودرورها تلاش میکند. امسال نیز همچون سال گذشته این اتفاق افتاده است و این شرکت باز هم حرف هایی برای گفتن دارد.

حال این شرکت به همراه کوآلکام با یکدیگر همکاری مشترکی را آغاز کرده اند و کوآلکام نیز بر روی پردازنده های مخصوص خودروها کار می کند و این دو شرکت قصد دارند، مدل های مفهومی ای را ارائه دهند که البته نمونه ی مشابه آن را پیشتر در خودروی Jeep Wrangler دیدیم. این مدل مفهومی، یک صفحه ی نمایش می باشد که علاوه بر نشان دادن تصاویر و عمل کردن آن همچون یک آینه، می تواند امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار دهد، امکاناتی همچون دوربین دید در شب که فوق العاده به نظر می رسد.

خودروی جدید مازراتی که Quattroporte GTS نام دارد، دارای پنلی دیجیتال بوده که به کمک دوربین ها و سنسور های فراوانی که در بیرون خودرو قرار دارد، می تواند اطلاعات کاملی را از تمام چیزهایی که هر راننده به آن نیاز دارد و یا اجازه ی دسترسی به آنها را دارد، با خبر شود. اینطور که به نظر می رسد، دوربین ها و سنسورهای این خودرو به قدری زیاد است که بر روی سقف خودرو نیز قرار دارند.

اینکه آینده ی خودروها به این روش با این سیستم ها متحول خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست اما دیگر شاهد حضور آینه ها در خودروهای مازراتی نخواهیم بود. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از این خودرو را مشاهده نمایید.

Maserati Quattroporte GTS 5 Maserati Quattroporte GTS 6 Maserati Quattroporte GTS 7 Maserati Quattroporte GTS 8 Maserati Quattroporte GTS 9 Maserati Quattroporte GTS 3 Maserati Quattroporte GTS 4

با تکنولوژی نیوز و اخبار بیشتر از نمایشگاه Detroit Auto Show 2015 همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال