ده تلفن هوشمند که می توانید در زمستان با دستکش از آنها استفاده کنید (قسمت دوم)

قسمت اول 6.سامسونگ گلکسی اس5 این تلفن هوشمند که بسیار درباره ی آن صحبت شده است در نمایشگاه MWC سال گذشته معرفی شد و از آن زمان تیتر بسیاری از اخبار دنیای تکنولوژی بوده است. البته سامسونگ آنگونه که انتظار داشت از این تلفن هوشمند نتیجه نگرفت و فروشش همچون اس4 برای سامسونگ خوشایند نبود. […]

قسمت اول

6.سامسونگ گلکسی اس5

111

این تلفن هوشمند که بسیار درباره ی آن صحبت شده است در نمایشگاه MWC سال گذشته معرفی شد و از آن زمان تیتر بسیاری از اخبار دنیای تکنولوژی بوده است. البته سامسونگ آنگونه که انتظار داشت از این تلفن هوشمند نتیجه نگرفت و فروشش همچون اس4 برای سامسونگ خوشایند نبود. این تلفن هوشمند ضدآب و گرد و غبار است و همچنین می توان در زمستان سرد از آن با دستکش استفاده کرد.

7.سامسونگ گلکسی نوت 4

222

به نظر می رسد نیازی به ذکر سامسونگ گلکسی نوت 4 در این خانواده نیست. سامسونگ گلکسی نوت 4 یکی از بهترین فبلت های سال 2014 بود. در کنار بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد این فبلت می توانید حساسیت صفحه نمایش آن را نیز تغییر دهید و با دستکش نیز از آن استفاده کنید.

8.اوپو ان3

333

این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن صفحه ی 1080p، پردازنده ی اسنپدراگون 801، دو گیگابایت حافظه ی رم و دوربین متحرک 13 مگاپیکسلی را می توان یکی از بهترین تلفن های هوشمند چینی امسال دانست. امکان استفاده از دستکش نیز در میان این ویژگی ها جای دارد اما برای داشتن این تلفن هوشمند باید 751 دلار هزینه کنید.

9.اوپو فایند7 و فایند 7a

44444

این تلفن هوشمند از پرچمداران با صفحه نمایش بزرگ چینی است. از ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به رزلوشن صفحه نمایش 1080p، پردازنده ی اسنپدراگون 801، دوربین 13 مگاپیکسل و چراغ های نوتیفیکیشن ال ای دی جالب و عملکرد عالی هنگام استفاده از دستکش اشاره کرد.

10.زیائومی می4

55555

زیلئومی می 5 تلفن هوشمندی بود که بازار چین را تسخیر کرد. صفحه نمایش 5 اینچی با رزلوشن 1080p، پردازنده ی اسنپدراگون 801، رم 3 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری 3080 میلی آمپری و قیمت مناسب از ویژگی های این تلفن هوشمند است. می توان با دستکش هم از این تلفن هوشمند استفاده کرد ولی شانس داشتن این تلفن هوشمند 325 دلاری حتی برای ساکنان چین هم بسیار پایین است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال