دوربین بدون آینه جدید Nikon 1 J4 با لنز قابل تعویض

نیکون با تغییراتی در دوربین های بدون آینه ی خود با قابلیت تعویض لنز 1J4 را معرفی کرد. بنابر اظهارات شرکت نیکون این دوربین یکی از سریع ترین دوربین های کامپکت بازار برای عکاسی پی در پی با قابلیت فوکوس اتوماتیک است. این دوربین کامپکت با بسیاری از ویژگی هایی که در مدل حرفه ای […]

نیکون با تغییراتی در دوربین های بدون آینه ی خود با قابلیت تعویض لنز 1J4 را معرفی کرد. بنابر اظهارات شرکت نیکون این دوربین یکی از سریع ترین دوربین های کامپکت بازار برای عکاسی پی در پی با قابلیت فوکوس اتوماتیک است.

این دوربین کامپکت با بسیاری از ویژگی هایی که در مدل حرفه ای تر این کمپانی یعنی 1V3 وجود داشت، به بازار عرضه خواهد شد با این تفاوت که این مجموعه مقرون به صرفه تر است.

چهار پردازنده ی این دوربین به شما امکان عکاسی پی در پی با فوکوس اتوماتیک تا 20 فریم در ثانیه را می دهد و اگر نقطه ی ثابتی را برای فوکوس انتخاب کنید می توانید با سرعت 60 فریم در ثانیه عکاسی کنید.

این دوربین مجهز به سنسور 18 مگاپیکسلی با فرمت CX است که با موتور فوکوس هیبریدی جدید و تقویت شده اش، امکان فوکوس با استفاده از 171 نقطه کنتراست و 105 فاز تشخیص را داراست و می تواند با پوشش 100% در هر قسمتی از سنسور (فریم) فوکوس کند. شما می توانید با این دوربین با کیفیت 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه و با کیفیت 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. محدوده ی حساسیت ایزو نیز برای مکان های کم نور از 160 تا 12800 تایین شده است.

از طرف دیگر بدنه ی این دوربین تماما از آلومینیوم ساخته شده و دارای یک صفحه نمایش 3 اینچی لمسی است.

همچنین شرکت نیکون کارت حافظه ی این دوربین را به میکرو اس دی تغییر داده تا بتواند این دوربین را کوچکتر طراحی کند.

این دوربین در رنگ های سفید، نقره ای، مشکی و نارنجی در دسترس خواهدبود و با امکاناتی همچون کیس عکاسی زیر آب و فلش روانه بازار خواهد شد. قیمت و تاریخ عرضه این دوربین هنوز اعلام نشده است.

لینک کوتاه | منبع : dpreview

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال