دو تصویر دیگر از هوآوی Ascend Mate 7 منتشر شد

انتظار می رود هوآوی Ascend Mate 7 در مراسم 4 سپتامبر IFA در برلین معرفی شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن 1920×1080 پیکسل است. در پشت گوشی نیز یک سنسور تشخیص اثر انگشت وجود دارد، طراحی پشت این گوشی شباهت زیادی به تلفن هوشمند اچ تی سی وان مکس دارد. یک […]

انتظار می رود هوآوی Ascend Mate 7 در مراسم 4 سپتامبر IFA در برلین معرفی شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن 1920×1080 پیکسل است. در پشت گوشی نیز یک سنسور تشخیص اثر انگشت وجود دارد، طراحی پشت این گوشی شباهت زیادی به تلفن هوشمند اچ تی سی وان مکس دارد.

یک صفحه نمایش شش اینچی برای روشن ماندن به باتری زیادی نیاز دارد که احتمالا استفاده از باتری 4000 میلی آمپری در این تلفن هوشمند به همین دلیل باشد. این گوشی دارای حافظه رم 2 یا 3 گیگابایت است که بستگی به نسخه ی آن دارد. هوآوی Ascend Mate 7 پردازنده Kirin 920 که پردازنده ی بومی خود شرکت هوآوی است را خواهد داشت. نسخه چهارهسته ای از این پردازنده در این گوشی قرار گرفته است. حافظه داخلی این تلفن هوشمند نیز 16 گیگابایت، دوربین پشتی و جلوی آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل می باشد.

هوآوی Ascend Mate 7 رقیبی از جمله سامسونگ گلکسی نوت 4 خواهد داشت که یک روز قبل از تبلت رده بالای هوآوی معرفی خواهد شد و توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

25_1k0kNevtE

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال