دو ویژگی لورفته سامسونگ گلکسی مگا 2

بیش از یک سال است که از رونمایی سامسونگ گلکسی مگا 5.5 و 6.3 اینچی می گذرد و حالا وقت آن رسیده که جانشین آن ها را در بازار ببینیم. سامسونگ گلکسی مگا 2 با انواع شایعات در مورد ویژگی ها و عکس ها احاطه شده است، اما امروز یک تصویر در مورد این گوشی […]

بیش از یک سال است که از رونمایی سامسونگ گلکسی مگا 5.5 و 6.3 اینچی می گذرد و حالا وقت آن رسیده که جانشین آن ها را در بازار ببینیم. سامسونگ گلکسی مگا 2 با انواع شایعات در مورد ویژگی ها و عکس ها احاطه شده است، اما امروز یک تصویر در مورد این گوشی دریافت کردیم.

این تصویر برخی از ویژگی های سامسونگ گلکسی مگا 2 را نشان می دهد که شامل صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن 720p، حافظه رم 1.5 گیگابایت، حافظه داخلی قابل ارتقا 16 گیگابایت، دوربین 8 مگاپیکسل با فلش LED ودوربین جلوی 2.1 مگاپیکسل است. اتصال به LTE با پشتیبانی از VoLTE، باتری 2.800 میلی آمپر ساعت، رادیو FM و آندروید 4.4 کیت کت نیز در این تصویر ذکر شده است.

تنها چیزی که به سختی خوانده می شود، پردازنده آن است. گفته می شود این گوشی دارای پردازنده داخلی چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی است.

با این حال برخی از این مشخصات با آنچه که قبلا دیده بودیم، در تضاد است. لیست TENAA گلکسی مگا 2 را با حافظه رم 2 گیگابایت ذکر کرده بود، نه 1.5 گیگابایت.

ابعاد این دستگاه دقیقا همان است، که می توان تشخیص داد که یا اطلاعات لو رفته ی جدید درست است یا برخی از اطلاعات را از مشخصات لورفته ی قبلی کپی کرده است. آیا احتمال دارد گلکسی مگا در دو نسخه ارائه شود؟

بنچمارک GFX نیز مطرح کرده بود که گلکسی مگا 2 دارای حافظه رم 1.8 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین جلوی 4.7 مگاپیکسل است.

هیچ راهی برای بررسی درست بودن اطلاعات این تصویر وجود ندارد، مگر تا زمانی که سامسونگ به معرفی رسمی آن اقدام کند. بنابراین در این مرحله هیچ چیزی را جدی نگیرید.

gsmarena_001

 لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال