رابط کاربری سنس 6.0 برای اچ تی سی وان M7 عرضه شد

مدیرعامل اچ‏تی‏سی آمریکا – Jason Machenzie چندی پیش خبر از عرضه ی رابط کاربری سنس 6 برای اچ‏تی‏سی وان M7 در ماه پیش رو داده بود و حالا این آپدیت در آمریکا ارائه شده است. بروزرسانی جدید در حال حاضر برای تمام تلفن های آنلاک (بدون قرارداد) و نسخه های توسعه دهندگان قابل نصب است […]

مدیرعامل اچ‏تی‏سی آمریکا – Jason Machenzie چندی پیش خبر از عرضه ی رابط کاربری سنس 6 برای اچ‏تی‏سی وان M7 در ماه پیش رو داده بود و حالا این آپدیت در آمریکا ارائه شده است.

بروزرسانی جدید در حال حاضر برای تمام تلفن های آنلاک (بدون قرارداد) و نسخه های توسعه دهندگان قابل نصب است و کسانی که وان M7 خود را تحت قرارداد شرکتهای مختلف دارند، با تاخیری کوتاه این بروز رسانی را دریافت خواهند کرد.

آپدیت سنس 6 با حجم 668 مگابایت در دسترس بوده و از تغییرات مهم آن میتوان به اینترفیس جدید اچ‏تی‏سی برای گالری تصاویر و اپلیکیشن دوربین اشاره کرد. از دیگر تغییرات مهم که توسط این بروزرسانی اعمال میشوند، بهینه سازی دوربین، بهینه شدن بلینک فید (Blinkfeed)، فونت و قالب بهتر و اضافه شدن حالت ذخیره انرژی حداکثری (Extreme Power Saving mode) میباشد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال