رقیبی فلزی برای آیفون 6!

در این برهه از زمان سامسونگ به طور مخفیانه بر روی تلفن هوشمندی که شبیه هیچ کدام از اعضای خانواده گلکسی نیست کار می کند. به نظر می آید این تلفن هوشمند در حال آماده شدن برای رقابت با آیفون 6 است. گلکسی آلفا قرار است اولین تلفن هوشمند فلزی سامسونگ با سیستم عامل آندروید […]

در این برهه از زمان سامسونگ به طور مخفیانه بر روی تلفن هوشمندی که شبیه هیچ کدام از اعضای خانواده گلکسی نیست کار می کند. به نظر می آید این تلفن هوشمند در حال آماده شدن برای رقابت با آیفون 6 است. گلکسی آلفا قرار است اولین تلفن هوشمند فلزی سامسونگ با سیستم عامل آندروید باشد.

بنابه برخی شایعات ویژگی های این گوشی هوشمند قرار است یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزلوشن 720، پردازنده ی هشت هسته ای Exynos 5433 همراه با Mali-T628 GPU و دو گیگابایت رم باشد. بناست این تلفن هوشمند دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی داشته باشد. 32 گیگابایت حافظه ی داخلی و آندروید 4.4.4 از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند است.

این تصاویر با کیفیت که امروز از این تلفن هوشمند منتشر شد نشانگر این است که این تلفن هوشمند به قدری قدرتمند هست که با آیفون 6 رقابت کند. در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این تلفن هوشمند خواهید دید.

Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-01

Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-04

 

Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-03

Samsung-Galaxy-Alpha-Blanc-02

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال