رنگ طلایی برای سامسونگ گلکسی گرند2

سامسونگ معمولا برای میان رده هایش رنگ طلایی عرضه نمی کند اما اینبار سامسونگ گلکسی گرند2 استثنا واقع شده است.این تلفن هوشمند که در ژانویه امسال رسما در رنگ های مشکی و سفید معرفی شد هم اکنون با قیمت 300 دلار مبادله می شود و طبق آمار یکی از پر فروش ترین دستگاه های سامسونگ […]

سامسونگ معمولا برای میان رده هایش رنگ طلایی عرضه نمی کند اما اینبار سامسونگ گلکسی گرند2 استثنا واقع شده است.این تلفن هوشمند که در ژانویه امسال رسما در رنگ های مشکی و سفید معرفی شد هم اکنون با قیمت 300 دلار مبادله می شود و طبق آمار یکی از پر فروش ترین دستگاه های سامسونگ تا کنون است.

این نسخه از این تلفن هوشمند فعلا در بازار های آسیایی در دسترس است. به طور واضح رنگ جدید تغییری در ویژگی های اصلی این تلفن هوشمند ایجاد نخواهد کرد. این تلفن هوشمند یک صفحه نمایش پنج و نیم اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل دارد و از دو سیمکارت همزمان پشتیبانی می کند. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند میتوان به دوربین سلفی 1.9 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش ال ای دی، پردازنده ی اسنپدراگون 400 با کلاک 1.2 گیگاهرتز، حافظه ی رم 1.5 گیگابایتی و هشت گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.

گرند 2 اخیرا به سیستم عامل آندروید کیت کت 4.4 به روز رسانی شد و اکنون در سه رنگ در بازارهای آسیایی در دسترس است.

لینک کوتاه | منبع:phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال