رنگ نارنجی از دوربین L شکل HTC، دوربین RE، تاخیر خورد!

دوربین L شکل اچ تی سی که ماه گذشته معرفی شد، علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است و درخواست ها در پی خرید این دوربین افزایش داشته است. حال اخباری رسمی از سوی اچ تی سی منتشر شده است که برخی از علاقه مندان را ناراحت خواهد کرد و آن، تاخیر رنگ […]

دوربین L شکل اچ تی سی که ماه گذشته معرفی شد، علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است و درخواست ها در پی خرید این دوربین افزایش داشته است. حال اخباری رسمی از سوی اچ تی سی منتشر شده است که برخی از علاقه مندان را ناراحت خواهد کرد و آن، تاخیر رنگ نارنجی از این دوربین است.

البته اچ تی سی از استقبال زیاد مردم، بسیار خوشحال است اما اعلام کرده است که مدل هایی از این دوربین با رنگ نارنجی فروخته شده اند و اچ تی سی باید مجددا آنها را تولید کند. به همین منظور، اچ تی سی، 3 پیشنهاد برای کسانی که رنگ نارنجی را سفارش داده اند دارد.

پیشنهاد اول این است که خریداران می توانند به جای رنگ نارنجی، رنگ سفید را انتخاب کرده و از 10 درصد تخفیف برخوردار شوند و البته آن را در تاریخ 15 نوامبر دریافت کنند. پیشنهاد دوم اچ تی سی به خریداران، این است که برای دریافت مدل نارنجی رنگ، صبر کنند و از 10 درصد تخفیف نیز برخوردار شوند. اما آخرین پیشنهاد که شاید چندان به یک پیشنهاد شباهت نداشته باشد، این است که خریداران می توانند رنگ سفید را خریداری کرده و منتظر مدل نارنجی رنگ نیز باشند و از 20 درصد تخفیف برخوردار شوند!

اما مهم ترین موضوع در رابطه با دوربین 16 مگاپیکسلی اچ تی سی، تلاش زیاد این شرکت برای عذرخواهی از کاربران و خریداران است. همانطور که مشاهده می کنید، اچ تی سی تلاش دارد تا با ارائه ی پیشنهاد های مختلف، علاوه بر جذب مشتریان بیشتر، خریداران خود را از دست ندهد…به هر حال، اگر شما نیز از خریداران مدل نارنجی رنگ هستید، پیشنهاد میکنیم کمی صبر داشته باشد تا دوربین مورد علاقه شما با رنگ دلخواهتان به دستتان برسد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال