روزهای پایان پادشاهی رایتل؛ تلاش برای جذب حداکثر تعداد مشترکین

از زمانی که صحبت از حضور یک اپراتور نوظهور با ارائه خدمات انحصاری با نام رایتل شد، بسیاری از مردم و کاربرانی که به دنبال خدمات و سرویس‌های پیشرفته بودند، ذوق زده شده و فکر کردند در زمان بسیار کوتاهی سرویس‌هایی را دریافت خواهند کرد که مدت‌هاست در انتظار آن‌ها هستند. اما از آن‌جا که […]

از زمانی که صحبت از حضور یک اپراتور نوظهور با ارائه خدمات انحصاری با نام رایتل شد، بسیاری از مردم و کاربرانی که به دنبال خدمات و سرویس‌های پیشرفته بودند، ذوق زده شده و فکر کردند در زمان بسیار کوتاهی سرویس‌هایی را دریافت خواهند کرد که مدت‌هاست در انتظار آن‌ها هستند.

اما از آن‌جا که برای هر کاری نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق است، متاسفانه حساب و کتاب‌های این اپراتور درست از آب درنیامد و رایتل با موانع بسیاری در این میان مواجه شد و همین ماجرا باعث شد که نتواند به موقع به ارائه خدمات مورد نظرش بپردازد. البته حق انحصار این اپراتور یک بار دیگر هم تمدید شد و این بار که به پایان این حق انحصار نزدیک می‌شویم، باید دید که در این رابطه چه تصمیمی توسط مسئولان گرفته می‌شود و آیا دوباره این فرصت انحصاری بودن به رایتل داده می‌شود یا این که اجازه به اپراتورهای دیگر هم داده می‌شود تا در این زمینه خودی نشان دهند.

اگر بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم باید گفت که از یک طرف بسیار خوب است که به اپراتورهای دیگر هم این اجازه داده شود تا خدمات نسل سوم شبکه تلفن همراه را به کاربران‌شـان ارائه کننـد. زیرا اپراتورهایی مانند ایرانسل یا همراه اول مدت زمان مدیدی اسـت که در انتظار ایـن فرصـت هستند و مسلما با کسب این اجازه، سرویس‌های بسیار با کیفیتی را به کاربران یا مشتـرکان‌شان ارائه خواهند داد؛ همین ماجرا سبب خواهد شد که یک رقابت تنگاتنگ میـان اپراتورها بر سر ارائه این دسته از سرویس‌ها و خدمات به وجود آید و به دلیـل پیروز شدن در این رقابت، کیفیت کارشان را بالاتر برده و سعی در ارائه خدمات با هزینـه مناسب‌تری داشته باشند تا کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

اما این روزهای می بینید رایتل آخرین تلاش هایش را برای جذب مشترکین بیشتر انجام می دهد. حتی این شرکت به جایی رسید که سیم کارت و اعتبار رایگان به بهانه های مختلف عرضه می کند. طرح هایی همچون طرح بی نهایت، دکا و رای آموز نیز از این جنس هستند. به نظر شما با پایان این انحصار در شهریور ماه 93، رقیب رایتل، ایرانسل می تواند مشتریان بیشتری را برای خدمات 3G خود کسب کند؟

جالب است بدانید بارها پیشنهاد اشتراک آنتن ها از سوی رایتل به دو اپراتور بزرگ ایرانسل و رایتل داده شده ولی با مخالفت این شرکت ها رو به رو شده است. به تازگی رایتل در آخرین روزهای پادشاهی اش تصمیم گرفته پوشش شبکه های خود را بیشتر کند به طوری که کارمندان مخابرات بسیاری از شهرهای بزرگ شبانه روز بر روی راه اندازی این شبکه ها کار می کنند. با توجه به اینکه این مدت انحصار یک بار برای رایتل تمدید شده به نظر شما فرصتی دیگر به این شرکت داده خواهد شد؟

لینک کوتاه | منبع : tech-news.ir

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال