رویدادی برای سونی؛ نهم اکتبر در آمریکا

سونی اخیرا برای توسعه حضور محصولاتش در آمریکا بسیار تلاش می کند و شیاد این تلاش به این معنی باشد که دسترسی به آخرین عضو از خانواده اکسپریا برای ساکنین آمریکا به راحتی مقدور نبوده است. اما این شرکت در حال محکم کردن جای پای خود در آمریکا نیز هست. اخیرا اپراتور آمریکایی تی موبایل […]

سونی اخیرا برای توسعه حضور محصولاتش در آمریکا بسیار تلاش می کند و شیاد این تلاش به این معنی باشد که دسترسی به آخرین عضو از خانواده اکسپریا برای ساکنین آمریکا به راحتی مقدور نبوده است.

اما این شرکت در حال محکم کردن جای پای خود در آمریکا نیز هست. اخیرا اپراتور آمریکایی تی موبایل اعلام کرده است که برنامه دارد اکسپریا زد3 را تحت قرارداد خود عرضه کند و اکنون سونی نهم اکتبر را در تقویمش برای آمریکایی ها علامت زده است.

این رویداد که به احتمال زیاد حول محور خانواده اکسپریا زد3 خواهد چرخید ساعت 1:30 به وقت ژاپن آغاز می شود و یک ساعت و نیم طول خواهد کشید. روز قبل از این رویداد هم اچ تی سی رویداد اختصاصی خود را برگزار خواهد کرد. آیا سونی محصول جدیدی را برای معرفی حاضر می کند؟ پرچمداران شایعه پراکنی که تا کنون سکوت کرده اند، شاید بهتر باشد تا روز نهم اکتبر صبر کنیم تا ببینیم پشت پرده چه می گذرد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال