زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی نوت 4

اگر سامسونگ شما را با معرفی دستگاه های جدید خود در برلین در مراسم IFA 2014 تحت تأثیر قرار داده، حتما حالا مشتاق هستید تا اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی نوت 4 به دست آورید. بر اساس شایعاتی که در هلند در مورد قیمت گلکسی نوت 4 منتشر شده بود، این […]

اگر سامسونگ شما را با معرفی دستگاه های جدید خود در برلین در مراسم IFA 2014 تحت تأثیر قرار داده، حتما حالا مشتاق هستید تا اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی نوت 4 به دست آورید.

بر اساس شایعاتی که در هلند در مورد قیمت گلکسی نوت 4 منتشر شده بود، این گوشی احتمالا قیمتی بین 795 و 799 یورو داشته و در 10 اکتبر عرضه شود. چهار خرده فروش در حال حاضر قیمت این گوشی را مشخص کرده اند که این خرده فروش ها عبارتند از Smartphone Shop، GSMwijez، Studentmobiel و Belsimpel.

اپراتورها و خرده فروش های مختلفی در انگلستان نیز اعلام کرده اند که آن ها نیز این دستگاه را عرضه خواهند کرد. Phones 4u گلکسی نوت 4 را به رنگ طلایی منحصر به فرد عرضه خواهد کرد. Three UK نیز این دستگاه را ارائه خواهد کرد. Carphone Warehouse یک فرم ثبت نام دریافت کرده، و در نتیجه انتظار می رود این گوشی در ماه اکتبر عرضه شود. گفته می شود همکاری اپراتور (Everything Everywhere (EE نیز این دستگاه را عرضه خواهد کرد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال