زمان پیشی گرفتن T-Mobile از Sprint را پیش بینی کنید

روز چهارشنبه، تی موبایل اعلام کرد که در حال حاضر برترین اپراتور سیم کارت اعتباری در ایالات متحده است؛ اما این قطعا برای مدیرعامل این اپراتور، John Legere کافی نیست. این مدیر عامل رک و راست پیش بینی کرده که تا پایان سال جاری، تی موبایل از رقیب خود پیشی می گیرد و به سومین […]

روز چهارشنبه، تی موبایل اعلام کرد که در حال حاضر برترین اپراتور سیم کارت اعتباری در ایالات متحده است؛ اما این قطعا برای مدیرعامل این اپراتور، John Legere کافی نیست. این مدیر عامل رک و راست پیش بینی کرده که تا پایان سال جاری، تی موبایل از رقیب خود پیشی می گیرد و به سومین اپراتور برای مشتریان هر دو سیم کارت دائمی و اعتباری در ایالات متحده تبدیل می شود.

هیچ جایزه ای درکار نیست، یا حداقل فعلا خبری نیست، اما یک تویت از طرف Legere ارسال شده که از شما می خواهد تاریخ و زمان تبدیل تی موبایل به سومین اپراتور موبایل را در ایالات متحده پیش بینی کنید. این مدیر از شما می خواهد پیش بینی خود را از طریق تویت به هشتگ #OvertakeSprint ارسال کنید.

در حال حاضر بر اساس چیزی که OpenSignal نشان می دهد، تی موبایل بالاتر از Sprint و در رده سوم قرار گرفته، در حالی که Boost Mobile آن را در رتبه پنجم نشان میدهد.

Screen-Shot-2014-08-07-at-3.36.21-PM-600x367

Screen-Shot-2014-08-07-at-3.51.21-PM-600x253

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال