بروزرسانی جدید برای گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge، عمر باتری را افزایش می‌دهد

به تازگی اپراتور آمریکایی T-Mobile، یک بروزرسانی جدید را برای گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge عرضه کرده که طبق گفته‌های مهندسین این شرکت، این آپدیت می‌تواند تاثیر قابل توجهی در عملکرد باتری و طول عمر آن داشته باشد. عرضه‌ی این بروزرسانی می‌تواند خبر خوبی برای دارندگان این گوشی‌های هوشمند باشد اما این افراد باید […]

به تازگی اپراتور آمریکایی T-Mobile، یک بروزرسانی جدید را برای گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge عرضه کرده که طبق گفته‌های مهندسین این شرکت، این آپدیت می‌تواند تاثیر قابل توجهی در عملکرد باتری و طول عمر آن داشته باشد. عرضه‌ی این بروزرسانی می‌تواند خبر خوبی برای دارندگان این گوشی‌های هوشمند باشد اما این افراد باید بدانند که این بروزرسانی در کنار افزایش طول عمر باتری و برطرف نمودن برخی از باگ‌ها، هیچ ویژگی نرم‌افزاری را در خود ندارد.

این بروزرسانی هم‌اکنون برای گوشی‌هایی با شماره مدل G920TUVU2COF8 و به صورت OTA (عرضه از طریق اینترنت و بدون نیاز به کابل) در حال عرضه می‌باشد. اگر پیغام در دسترس بودن این بروزرسانی نیز در گوشی شما نمایش داده نمی‌شود، می‌توانید به بخش تنظیمات رفته و به صورت دستی، در دسترس بودن آپدیت و نمایش آن در بخش اعلانات را فعال کنید.

همزمان با عرضه‌ی این بروزرسانی در کشور آمریکا، دارندگان پرچم‌داران سامسونگ در کشور فرانسه نیز این بروزرسانی برای گوشی‌هایی با شماره‌های مدل G920FXXU2BOG8 و G925FXXU2BOGB مشاهده کرده‌اند که با همین مشخصات و به جهت رفع باگ‌ها و افزایش عملکرد باتری در حال عرضه می‌باشد. البته هنوز مشخص نیست که این آپدیت برای سایر کشورها نیز منتشر می‌شود یا نه اما عرضه‌ی آن در کشور فرانسه، می‌تواند دارندگان این گوشی‌ها را کمی امیدوار کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال