زنگ تفریح: دلداری ایسوس به اپل؛ به من تکیه کن!

اینروزها به سخره گرفتن اپل با آیفون 6، تفریحی بسیاری از شرکت ها شده است. بعد از سامسونگ، ال جی و اچ تی سی و حتی کیت کت، ایسوس هم به جرگه ی هشتگی های #bendgate پیوست. این کمپانی دو محصول از شرکت خود را در این تفریح به کار گرفته که اولین آنها Zenfone […]

اینروزها به سخره گرفتن اپل با آیفون 6، تفریحی بسیاری از شرکت ها شده است. بعد از سامسونگ، ال جی و اچ تی سی و حتی کیت کت، ایسوس هم به جرگه ی هشتگی های #bendgate پیوست. این کمپانی دو محصول از شرکت خود را در این تفریح به کار گرفته که اولین آنها Zenfone 6 است. در تصویر زیر که توسط کمپانی تایوانی ایسوس منتشر شده Zenfone 6 به آیفون 6 دلداری می دهد.

1

ترانسفر بوک Flip نیز در این تفریح به کار گرفته شده و با فبلت خم شونده ی! اپل مقایسه شده است.

3

خم شدن آیفون 6 تیتر اول اخبار دنیای تکنولوژی در این چند روز است. کمتر تولید کننده ای باقی مانده که هنوز آیفون 6 پلاس را به سخره نگرفته باشد.

ایسوس هم از این غوغا بی بهره نمانده است و شعاری را تحت عنوان “بهترین راه خم شدن تا شدن است” را منتشر کرده است تا سری Flip خود را به رخ دنیای تکنولوژی بکشد. اگر گشتی در سایت های تکنولوژی بزنید می بینید که اکنون کانون توجه شرکت های تولید کننده ی تلفن هوشمند و گجت ها اپل است.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال