ساعت های هوشمند آندرویدی نمایه ی ساعت قابل تغییر خواهند داشت

طرفداران و کاربران آندروید به واسطه بدنه قابل تنظیم سیستم عامل، همیشه یک چیز بیشتر از کاربران iOS دارند. سیستم عامل اندروید با انعطاف پذیری بیشتر خود و “باز” بودن از سیستم عامل گوشی اپل، مشتری جلب می کند. بنابراین زیاد تعجب آور نیست اگر ببینیم که اندروید ویِر (Android wear) با نمای ساعت قابل تنظیم […]

طرفداران و کاربران آندروید به واسطه بدنه قابل تنظیم سیستم عامل، همیشه یک چیز بیشتر از کاربران iOS دارند. سیستم عامل اندروید با انعطاف پذیری بیشتر خود و “باز” بودن از سیستم عامل گوشی اپل، مشتری جلب می کند. بنابراین زیاد تعجب آور نیست اگر ببینیم که اندروید ویِر (Android wear) با نمای ساعت قابل تنظیم ارائه شود.

این توسعه توسط گوگل قطعی شده است و این زمانی بود که مدیر بخش طراحی گوگل Matias Duarte اعلام کرد که تیم اندروید ویِر اکنون درحال طراحی Api برای شکل ساعت تنظیم شدنی هستند.

Duarte در ادامه می گوید که APl به گونه ای ساخته می شود که کار با آن تا حد امکان ساده باشد. به این معنی است که طراحان بتوانند بسادگی ساعت قابل تنظیم خود را طراحی کنند و این کار باتری دستگاه شما را تخلیه نخواهد کرد و همچنین شما می توانید از اندروید ویِر خود لذت ببرید.

حالا ما چه زمانی را برای آغاز طرح های APl و کاستوم می توانیم انتظار داشته باشیم؟ Duarte می گوید که این طرح ها تا اواخر امسال آماده خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال