Uber هم به اندروید ویر 2.0 می‌آید

در رویداد I/O سال 2015، برنامه‌ی Uber برای سیستم‌عامل اندروید ویر به صورت رسمی معرفی و قابلیت‌های هیجان‌انگیز آن برای این پلتفرم پوشیدنی نمایان شد. امروز، برنامه‌ی Uber پس از دو سال برای سیستم‌عامل اندروید ویر منتشر شد و کاربران اندروید ویر 2 می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. متاسفانه این برنامه برای نسخه‌ی اول سیستم‌عامل […]

در رویداد I/O سال 2015، برنامه‌ی Uber برای سیستم‌عامل اندروید ویر به صورت رسمی معرفی و قابلیت‌های هیجان‌انگیز آن برای این پلتفرم پوشیدنی نمایان شد. امروز، برنامه‌ی Uber پس از دو سال برای سیستم‌عامل اندروید ویر منتشر شد و کاربران اندروید ویر 2 می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

متاسفانه این برنامه برای نسخه‌ی اول سیستم‌عامل اندروید ویر منتشر نشده و همین مسئله باعث نارضایتی برخی از کاربران شده است. از سویی دیگر، انتشار این برنامه برای اندروید ویر 2 بدان معناست که نیازی به گوشی‌هوشمند برای استفاده از آن نخواهید داشت به عنوان یک اپلیکیشن مستقل می‌توانید از این برنامه بر روی ساعت‌هوشمند خود استفاده کنید.

نسخه‌ی ساعت‌هوشمند این برنامه نسبت به گوشی‌های‌هوشمند از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. از جمله این قابلیت‌ها امکان درخواست ماشین، مشاهده قیمت و مسافت مورد نظر و مشاهده‌ی مکان کنونی راننده در هنگام رانندگی است.

این برنامه هم‌اکنون بر روی پلی‌استور سیستم‌عامل اندروید ویر 2 در اختیار کاربران قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال