ساعت هوشمند سامسونگ با نمایشگر خمیده و پشتیبانی از 3G معرفی شد: Samsung Gear S

امروز سامسونگ و ال جی هر کدام یک ساعت هوشمند معرفی کردند که هردوی این ساعت ها به نوعی زیبایی خاص خود را دارند. ساعت هوشمند جدید سامسونگ که Samsung Gear S نام گرفته، یکی از اولین ساعت های هوشمند با امکان استفاده از شبکه ی موبایل 3G و همچنین نمایشگر خمیده است. این ساعت دارای […]

امروز سامسونگ و ال جی هر کدام یک ساعت هوشمند معرفی کردند که هردوی این ساعت ها به نوعی زیبایی خاص خود را دارند.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ که Samsung Gear S نام گرفته، یکی از اولین ساعت های هوشمند با امکان استفاده از شبکه ی موبایل 3G و همچنین نمایشگر خمیده است.

این ساعت دارای نمایشگر 2 اینچی OLED بوده که رزولوشن 320 در 480 پیکسل را ارائه میدهد و میتوان گفت با اضافه کردن ویژگی خمیدگی به آن، یکی از بهترین نمایشگرهای ساعت های هوشمند را ازان خود کرده است.

در درون آن نیز شاهد یک پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتز به همراه 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی هستیم که با باتری 300 میلی آمپری اش قرار است برای دو روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند میتوان به استاندارد IP67 برای ضد آب بودن و تحمل حداقل 30 دقیقه در عمق یک متری آب اشاره کرد.

نکته بعدی و مهمی که میتوان در مورد آن گفت نیز سیستم عامل تایزن نصب شده بر روی این ساعت هوشمند است که به همراه نرم افزار S Health سامسونگ قرار است بر سلامتی کاربر نیز مدیریت داشته باشد.

متاسفانه در مورد قیمت عرضه ی این ساعت هوشمند حرفی زده نشده است، اما میدانیم که بزودی و از اکتبر امسال (حدود 1 ماه دیگر) شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : anandtech

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال