ساعت هوشمند موتورولا موتو 360: شروع فروش و اتمام موجودی تنها در چند ساعت

موتورولا موتو 360، ساعت هوشمند زیبا و خاص موتورولا، مدت کوتاهی پس از مراسم رسمی موتورولا در 5 سپتامبر معرفی شد. این کنفرانس در شیکاگو برگزار شد و موتورولا نسل دوم موتو ایکس و موتو جی را نیز معرفی کرد و همچنین موتو 360 که مدت ها در انتظارش بودیم، به قیمت 250 دلار عرضه […]

موتورولا موتو 360، ساعت هوشمند زیبا و خاص موتورولا، مدت کوتاهی پس از مراسم رسمی موتورولا در 5 سپتامبر معرفی شد. این کنفرانس در شیکاگو برگزار شد و موتورولا نسل دوم موتو ایکس و موتو جی را نیز معرفی کرد و همچنین موتو 360 که مدت ها در انتظارش بودیم، به قیمت 250 دلار عرضه کرد.

همانطور که معلوم است انبار موتو 360 در عرض چند ساعت پس از عرضه، تخلیه شد. هر دو وبسایت موتورولا و Google Play Store این ساعت هوشمند را با عنوان اتمام موجودی در لیست خود قرار دادند. خرده فروشان دیگر که باید موتو 360 را در چند روز عرضه کنند، هنوز هم همانطوری که برنامه ریزی شده، آن را دریافت خواهند کرد ولی فروش آن ها به صورت آنلاین نخواهد بود.

بنابراین اگر شما شانس خرید ساعت هوشمند موتو 360 را از دست داده اید، می توانید بروید و در یکی از صف ها منتظر بمانید یا فقط عضو شده و از فروش آنلاین محدود بعدی موتو 360 باخبر شوید. موتورولا اظهار کرده که عرضه موتو 360 برای مدت محدودی خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال