سامسونگ احتمالا به دنبال عرضه ی نسخه ی Edge از تلفن Galaxy S6 نخواهد بود!

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با پرچم دار جدید سامسونگ، گلکسی اس 6 منتشر می شود، تلفن هوشمندی که احتمالا در نیمه ی اول سال 2015 عرضه شود. در میان این اخبار، خبری منتشر شد که نشان داد سامسونگ در حال کار کردن بر روی مدل Edge از Galaxy S6 می باشد که صفحه ی نمایش […]

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با پرچم دار جدید سامسونگ، گلکسی اس 6 منتشر می شود، تلفن هوشمندی که احتمالا در نیمه ی اول سال 2015 عرضه شود. در میان این اخبار، خبری منتشر شد که نشان داد سامسونگ در حال کار کردن بر روی مدل Edge از Galaxy S6 می باشد که صفحه ی نمایش آن خمیده و انعطاف پذیر است، چیزی شبیه به تلفن هوشمند گلکسی نوت اج.

اما Sam Mobile به صورت رسمی به این اخبار پایان داد و اعلام کرد که احتمالا نسخه ی Edge از این تلفن هوشمند منتشر نخواهد شد و سامسونگ در حال کار بر روی مدل دیگری از Galaxy S6 می باشد که هنوز مدل آن و تفاوت هایی که با مدل اصلی دارد، مشخص نشده است و شاید این نسخه، بخشی از پروژه ی سامسونگ با نام Project Zero باشد.

بد نیست سری به مشخصات فنی این تلفن هوشمند نیز بزنیم..

طبق آخرین اخبار و اطلاعاتی که از این تلفن هوشمند منتشر شده است، این تلفن هوشمند از پردازنده ی 8 هسته ای و 64 بیتی Exynos 7420 شرکت سامسونگ بهره خواهد برد. همچنین دوربین پشتی Galaxy S6 از یک لنز 16 مگاپیکسلی یا 20 مگاپیکسلی بهره می برد. 3 گیگابایت حافظه ی رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی ذاخلی و اندروید 5.0 آبنبات چوبی، از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می باشد.

البته هنوز هیچ یک از این اخبار به صورت رسمی منتشر نشده اند اما به نظر نمی رسد که اطلاعات منتشر شده، حقیقت نداشته باشند…

لینک کوتاه | منبع : Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال