سامسونگ این‏بار یک تلفن هوشمند 7 اینچی معرفی کرد، Galaxy W

وقتی سامسونگ اولین تلفن هوشمند با نمایشگر بزرگتر از 5 اینچ خود (گلکسی نوت) را معرفی کرد، خیلی ها منتظر شکست برای آن بودند، اما این اتفاق نیافتاد و بلکه نمایشگرها به مرور زمان بزرگتر و بزرگتر شدند تا جایی که گلکسی نوت 3 با نمایشگر 5.7 اینچی معرفی شد و گلکسی مگا با نمایشگر […]

وقتی سامسونگ اولین تلفن هوشمند با نمایشگر بزرگتر از 5 اینچ خود (گلکسی نوت) را معرفی کرد، خیلی ها منتظر شکست برای آن بودند، اما این اتفاق نیافتاد و بلکه نمایشگرها به مرور زمان بزرگتر و بزرگتر شدند تا جایی که گلکسی نوت 3 با نمایشگر 5.7 اینچی معرفی شد و گلکسی مگا با نمایشگر 6.3 اینچی نیز طرفداران خودش را پیدا کرد.

حالا سامسونگ با معرفی تلفن هوشمند Galaxy W با نمایشگر 7 اینچی اش بار دیگر پیش دستی کرده و پا را از 6.3 اینچ نیز فراتر گذاشته است و در اصل فاصله میان دنیای تبلت ها با تلفنهای هوشمند را بی معنی کرده است.

گلکسی W درواقع یک گلکسی تب 7 اینچ است که با ابعاد کوچکتر معرفی شده و دارای رزولوشن اچ دی با کیفیت 720 در 1280 پیکسل میباشد. پردازنده آن نیز 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی بوده و به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو، باتری 3200 میلی آمپری و آندروید 4.3 مشخصات یک تلفن میان رده را در اختیار کاربر قرار میدهد.

قیمت آن نیز در حدود 490 دلار خواهد بود و در رنگ های مشکی، سفید و قرمز وارد بازار خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال