سامسونگ با مشکل بازاریابی در صفحه نمایش های Super AMOLED خود رو به رو شده است

صفحه نمایش های موبایل Super AMOLED تا حدودی به جایگاه اصلی خود در تکنولوژی تلفن های هوشمند رسیده اند. اگرچه این به این معنا نیست که سایر کمپانی ها برای خرید این صفحه نمایش ها از سامسونگ صف کشیده اند. در حقیقت سامسونگ در فروش صفحه نمایش های Super AMOLED به خارج از محدوده سامسونگ […]

صفحه نمایش های موبایل Super AMOLED تا حدودی به جایگاه اصلی خود در تکنولوژی تلفن های هوشمند رسیده اند. اگرچه این به این معنا نیست که سایر کمپانی ها برای خرید این صفحه نمایش ها از سامسونگ صف کشیده اند.

در حقیقت سامسونگ در فروش صفحه نمایش های Super AMOLED به خارج از محدوده سامسونگ با شکست رو به رو شده است.

صفحه نمایش های AMOLED راه بسیاری را از ایده پردازی تا خط تولید طی کرده اند، اگرچه آنها در تکثیر رنگ ها بسیار دقیق نیستند، اما رکورد کمترین خطا را به خود اختصاص می دهند. پس چرا سامسونگ در فروش این صفحه نمایش های خوب ضعیف عمل کرده است؟

شاید دلیل اصلی رقابت میان شرکت هاست. اپل، اچ تی سی، موتورولا و ال جی چگونه می توانند از سامسونگ صفحه نمایش بخرند در حالی که این شرکت کره ای جز اصلی ترین رقبای آنهاست.

البته این به این معنا نیست که سامسونگ در فروش همه ی صفحه نمایش های خود به این مشکل برخورده است، محصولاتی همچون صفحه نمایش تلوزیون و مانیتور همچنان در بازار قوی عمل می کنند و این مشکل تنها در بازار نلفن های همراه سامسونگ پیش آمده است.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال