سامسونگ برای مقابله با ال جی G3 هم اقدام خواهد کرد

شاید رسمیت معرفی Galaxy S5 Prime هنوز از سوی مدیران شرکت سامسونگ تایید نشده باشد ولی آنها وجود یک خط تولید لوکس در تلفن های هوشمند که با گلکسی S5 شروع شده را انکار نکرده اند. به طور قطع محصول بعدی صفحه نمایش Quad HD خواهد داشت، طراحی ویژه، قیمت بالاتر و محدودیت عرضه از […]

شاید رسمیت معرفی Galaxy S5 Prime هنوز از سوی مدیران شرکت سامسونگ تایید نشده باشد ولی آنها وجود یک خط تولید لوکس در تلفن های هوشمند که با گلکسی S5 شروع شده را انکار نکرده اند. به طور قطع محصول بعدی صفحه نمایش Quad HD خواهد داشت، طراحی ویژه، قیمت بالاتر و محدودیت عرضه از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند است. انتظار می رود شرکت سامسونگ هم زمان با معرفی و عرضه ی LG G3 دست به کار شود چون شایعات حاکی از مجهز بودن LG G3 به صفحه نمایش Quad HD هستند.

تولید محدود نسل جدید galaxy S5 به دلیل ناتوانی شرکت در تهیه صفحه نمایش های سری Super AMOLED و QHD نیز می تواند باشد. شرکت نگران جواب دادن به موج عظیم تقاضا برای چنین محصولی است بنابراین از پیش اعلام می کند که تعداد این محصول محدودتر خواهد بود ولی انتظار می رود G3 با صفحه نمایش های QHD به بازار عرضه شود.  بر اساس شایعات، بیشتر کاربران منتظر حضور این نمایشگر در پرچمدار جدید سامسونگ یعنی galaxy S5  بودند، اما سامسونگ به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی دست به این کار نزد. به هرحال احتمال دارد پرچمدار جدید شرکت ال جی بازار را دگرگون سازد اما قطعا سایر شرکت هانیز وارد عمل خواهند شد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال