سامسونگ به توریست هایی که از کره جنوبی بازدید کنند، گلکسی نوت 5 رایگان می دهد

شرکت سامسونگ در حرکتی جهت ارتقا ارزش برند خود با همکاری شرکت SK Telekom، بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کره، به گردشگرانی که از آخر ماه فوریه از کره جنوبی بازدید می‌کنند، یک تلفن هوشمند گلکسی نوت‌5 به صورت رایگان تحویل می‌دهد. بنا بر این گزارش برخی گردشگران تلفن هوشمند را برای مدت 5 روز […]

شرکت سامسونگ در حرکتی جهت ارتقا ارزش برند خود با همکاری شرکت SK Telekom، بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کره، به گردشگرانی که از آخر ماه فوریه از کره جنوبی بازدید می‌کنند، یک تلفن هوشمند گلکسی نوت‌5 به صورت رایگان تحویل می‌دهد.

بنا بر این گزارش برخی گردشگران تلفن هوشمند را برای مدت 5 روز به همراه یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. این بخشی از برنامه ارتقا برند برترین شرکت تلفن‌های هوشمند در کره‌ی جنوبی است، همانطور که می‌دانید علی رغم شهرت جهانی سامسونگ این شرکت در کره جنوبی واقع شده‌است.

سازمان گردشگری کره، سامسونگ و SK Telekom در حال برنامه ریزی برای ارائه دادن رایگان تلفن‌های هوشمند به همراه ترافیک رایگان به 250 گردشگر در روز هستند، گردشگران این خدمات را به محض رسیدن به فردوگاه سئول-اینچئون دریافت خواهند کرد. در طول یک سال 1200 گردشگر می‌توانند از استفاده از گلکسی نوت 5 در طول سفرشان به کره جنوبی لذت ببرند.

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی دریافت تلفن‌های هوشمند رایگان نوت 5 سامسونگ در وب سایت سفر به کره (این لینک) در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال