سامسونگ به دنبال راه اندازی سرویسی جدید برای مقابله با Apple Pay می باشد!

سامسونگ مدت زیادی است که در کره جنوبی با فروشگاه های Best Buy همکاری دارد و موفقیت های زیادی را از این همکاری به دست آورده است. حال این شرکت بزرگ قصد دارد تا پا فراتر گذاشته و سرویسی جدیدتر را به جهت مقابله با سرویس موفق Apple Pay راه اندازی کند. طبق اطلاعاتی که […]

سامسونگ مدت زیادی است که در کره جنوبی با فروشگاه های Best Buy همکاری دارد و موفقیت های زیادی را از این همکاری به دست آورده است. حال این شرکت بزرگ قصد دارد تا پا فراتر گذاشته و سرویسی جدیدتر را به جهت مقابله با سرویس موفق Apple Pay راه اندازی کند.

طبق اطلاعاتی که در دست است، سامسونگ به دنبال شرکت در بازی انجام پرداخت ها از طریق موبایل می باشد و به همین جهت، صحبت هایی را با LoopPay به حهت ایجاد فضایی مطمئن در انجام پرداخت ها از طریق NFC آغاز کرده است. سیستم Apple Pay این امکان را برای پراخت امن از طریق NFC امکان پذیر می سازد اما برای این کار نیازمند فعال سازی و قرار دادن یک ID برای قفل گذاری پرداخت می باشد و مستقیما به سیستم پرداخت فروشگاه و محل مورد نظر متصل نمی شود و اطلاعات کارت شما در آنجا شناسایی نمی شود.

سیستم پرداخت سرویس LoopPay نیز شباهت بسیار زیادی به سرویس Apple Pay دارد و به گفته ی آنها، با “100 درصد” دستگاه های کارت خوان کار می کند اما به اندازه ی Apple Pay ایمن نیست و به جای استفاده از NFC، از پرداخت را از طریق سیگنالی آهن ربایی انجام می دهد و به همین جهت نیازی نیست تا کارت های این شرکت را در دستگاه کارت خوان بکشید و با نزدیک کردن این کارت به دستگاه کارت خوان، می توان پرداخت را انجام داد و این، بدان معناست که سرویس LoopPay با تمامی کارت خوان ها کار می کند بدون اینکه نیازی به وجود هر گونه سخت افزاری از سوی فروشگاه باشد.

اگر همکاری سامسونگ و LoopPay به نتیجه برسد، می توان شاهد حضور این سیستم در دستگاه ها و پرچم دار های بعدی سامسونگ باشیم. از سوی دیگر، بازار پرداخت های مغناطیسی نیز در آمریکا چندان وضعیت خوبی ندارد و LoopPay که از این سیستم استفاده میکند نیز در شرایط خوبی قرار ندارد چرا که پرداخت ها در فروشگاه های آمریکایی در حال تغییر از این سیستم به حالت chip-and-pin می باشد، سیستمکی Apple از آن است می کند. به همین جهت، LoopPay امیدوار است تا با همکاری با سامسونگ، بتواند موفقیت هایی را در این زمینه به دست آورد…

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال