سامسونگ تا آخر سال 2015 تلفن هوشمندی معرفی خواهد کرد که خودش خم شود!

بنا به مطالب منتشر شده از سوی IDC سهم سامسونگ از بازار تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم سال حدود 25 درصد کاهش داشته و از میزان مدت مشابه در سال گذشته 32.2 درصد کاهش داشته است. اکثر آنالیست ها معتقدند این اتفاق به دلیل موفقیت کارخانه های چینی افتاده است و جایگاه شرکت […]

بنا به مطالب منتشر شده از سوی IDC سهم سامسونگ از بازار تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم سال حدود 25 درصد کاهش داشته و از میزان مدت مشابه در سال گذشته 32.2 درصد کاهش داشته است. اکثر آنالیست ها معتقدند این اتفاق به دلیل موفقیت کارخانه های چینی افتاده است و جایگاه شرکت ها در درحال تغییر است.

سامسونگ تا کنون دو تصمیم درباره ی افزایش سهمش از بازار اتخاذ کرده است، شرکت قصد دارد تا تمرکزش را بر بر بازار تلفن های هوشمند رده پایین متمرکز کند و تعداد مدل های در دسترس تلفن های هوشمندش را کاهش دهد. اگر کسی پیگیر اخبار کمپانی سامسونگ باشد خواهد دریافت که سامسونگ عمیقا بر روی تولید صفحه نمایش ها متفاوت کار می کند، گلکسی روند و گلکسی نوت اج اولین نمونه های این نوآوری های این شرکت در زمینه صفحه نمایش ها بوده اند. قدم بعدی شرکت تولید تلفن های هوشمندی است که از وسط تا می شوند.

سامسونگ کریسمس سال آینده این خانواده ی تلفن های هوشمند را معرفی خواهد کرد و به احتمال زیاد این تلفن های هوشمند در اوایل سال 2016 به دست کاربران برسد. همچنین سامسونگ قصد دارد تا بر روی صفحه نمایش های AMOLED ارزان تر کار کند تا بتواند با ال سی دی های ارزان به رقابت بپردازد.

در کل سامسونگ قصد دارد تلفن هوشمندی بسازد که خودش خم شود! شاید تصمیم دارد با اپل به رقابت بپردازند!

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال