آیا سامسونگ درحال کار بر روی تلفن هوشمند ویندوزی جدید است؟

اکانت تویتر evleaks که در سالهای اخیر، تبدیل به یکی از بزرگترین لو دهندگان اطلاعات تلفنهای هوشمند و تبلت ها قبل از معرفی آنها شده، حالا عکس فوق را منتشر کرده و مدعی شده است سامسونگ بزودی جدیدترین تلفن هوشمند ویندوز فون خود را معرفی خواهد کرد. در نامگذاری های سامسونگ، سری ATIV به سیستم […]

اکانت تویتر evleaks که در سالهای اخیر، تبدیل به یکی از بزرگترین لو دهندگان اطلاعات تلفنهای هوشمند و تبلت ها قبل از معرفی آنها شده، حالا عکس فوق را منتشر کرده و مدعی شده است سامسونگ بزودی جدیدترین تلفن هوشمند ویندوز فون خود را معرفی خواهد کرد.

در نامگذاری های سامسونگ، سری ATIV به سیستم عامل ویندوز اشاره دارد و حال احتمال دارد تلفن هوشمند جدید سامسونگ، با نام Samsung ATIV SE معرفی شود.

متاسفانه هنوز اطلاعات خاصی از این تلفن ویندوز فونی جدید نداریم، اما با توجه به شباهت زیادی که به Galaxy S4 سامسونگ دارد، پیشبینی میشود شاهد صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی با دوربین 13 مگاپیکسلی و البته این بار برخلاف تلفن های قبلی 2 گیگابایت حافظه رم و پردازنده ی چهار هسته ای روی آن باشیم تا این تلسم پردازنده ی دو هسته ای و 512 مگابایت یا یک گیگابایت رم برای تلفنهای ویندوزی، توسط سامسونگ نیز (بعد از نوکیا) شکسته شود!

لینک کوتاه | منبع : evleaks

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال