هوآوی P9 احتمالا نیمه‌ی دوم فروردین ماه معرفی خواهد شد

انتظار می‌رفت هوآوی از جدیدترین پرچم‌دار خود در رویداد دیروز این شرکت در شهر برلین آلمان رونمایی کند اما این اتفاق رخ نداد. تمامی شایعات گذشته حاکی از این بودند که هوآوی دیروز می‌بایستی از گوشی P9 خود رونمایی می‌کرد؛ حال به نظر می‌رسد زمان جدیدی برای معرفی این گوشی در نظر گرفته شده است. […]

انتظار می‌رفت هوآوی از جدیدترین پرچم‌دار خود در رویداد دیروز این شرکت در شهر برلین آلمان رونمایی کند اما این اتفاق رخ نداد. تمامی شایعات گذشته حاکی از این بودند که هوآوی دیروز می‌بایستی از گوشی P9 خود رونمایی می‌کرد؛ حال به نظر می‌رسد زمان جدیدی برای معرفی این گوشی در نظر گرفته شده است.

فاش کننده‌ی معرف evleaks در جدیدترین توئیت خود در شبکه‌ی اجتماعی تاریخ معرفی رسمی پرچم‌دار بعدی هوآوی را روز چهارشنبه 18 فروردین اعلام کرد. بعد از چند ساعت به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی به دست وی رسید چرا که بیان کرد به طور دقیق نمی‌تواند تاریخ معرفی رسمی این گوشی را اعلام کند. گویا تاریخ‌های مختلفی به وی اعلام شده و فعلا او نمی‌تواند به طور قطعی در مورد زمان معرفی این محصول صحبتی کند.

تاکنون تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی هوآوی منتشر شده است. اگر نگاهی به خبرهای گذشته بیندازیم متوجه خواهیم شد که هوآوی در پرچم‌دار بعدی خود از چیپست اختصاصی Kirin 950 استفاده خواهد برد. این چیپست در گوشی هوآوی Mate 8 نیز دیده شده است. انتظار می‌رود نمایشگر 5.2 اینچی این گوشی از رزولوشن فول‌اچ‌دی نیز پشتیبانی کند. شاید یکی از ویژگی‌هایی که این گوشی را از دیگر پرچم‌داران فعلی شرکت‌ها متمایز کند وجود دوربینی دوگانه باشد که باید دید در عمل‌کرد به چه شکل خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال